با "قاتل پرچمدار" جدید شرکت وان‌پلاس آشنا شوید!
وان‌پلاس 3T با تراشه اسنپدراگون 821 رسما معرفی شد
شرکت وان‌پلاس به صورت رسمی از گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس 3T یا همان "OnePlus 3T" رونمایی کرد. این محصول که لقب "قاتل پرچمدار" یا "Flagship Killer" سال 2017 را یدک می‌کشد از تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام و رمی با ظرفیت 6 گیگابایت بهره‌مند است. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاه دقیق‌تری به مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

چند وقتی بود که خبرهای زیادی در رابطه با گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T با لقب "قاتل پرچمدار سال 2017" می‌شنیدیم. طبق آخرین خبرهای غیر رسمی که در رابطه با این محصول منتشر شد، احتمال می‌رفت که گوشی وان‌پلاس 3T از رمی 8 گیگابایتی بهره‌مند شود! اما این موضوع به حقیقت تبدیل نشده است چرا که گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T به صورت رسمی و با تجهیز به رم 6 گیگابایتی معرفی شده است!

عدم تجهیز گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T به رم 8 گیگابایتی چیزی از ارزش‌های آن را کم نمی‌کند. این گوشی بدون تردید هم اکنون یکی از قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های اندرویدی معرفی شده به شمار می‌رود. شرکت وان‌پلاس این محصول را به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و با وضوح تصویر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) تجهیز کرده است. همانطور که اشاره کردیم، رم دستگاه 6 گیگابایتی بوده و سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 821 کوالکام در این محصول به کار گرفته شده است.

گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T حافظه داخلی پیش‌فرض 64 و 128 گیگابایتی را در دو نسخه مختلف ارائه می‌کند. این محصول به دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسلی مجهز بوده و پورت اتصال یواس‌بی نوع سی (USB Type C) برای آن در نظر گرفته شده است. سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید با لقب مارشمالو خواهد بود، البته رابط کاربری اختصاصی OxygenOS وان‌پلاس هم در کنار آن نصب و راه‌اندازی می‌شود.

از نظر باتری هم گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T به یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز است. شرکت وان‌پلاس مدعی شده که با 30 دقیقه شارژ باتری این گوشی می‌توانید یک روز کامل از آن استفاده کنید! این ادعا تا حدی عجیب به نظر می‌رسد اما در هر حال ادعایی است که شرکت وان‌پلاس در ویدئوی تبلیغاتی گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T به آن اشاره مستقیمی کرده است.

به صورت کلی اصلی‌ترین تفاوت‌های مابین دو گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T را می‌توانیم در سه موضوع خلاصه کرد. دو موضوع اول مربوط به تراشه و باتری هستند. حتما می‌دانید که گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 از تراشه اسنپدراگون 820 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد اما هم اکنون گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T به تراشه اسنپدراگون 821 و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

موضوع سوم مربوط به دوربین سلفی گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T می‌شود. شرکت وان‌پلاس در گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T را به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تجهیز کرده است، این موضوع در حالیست که گوشی وان‌پلاس 3 از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره‌مند بود. شاید عرضه گوشی وان‌پلاس 3T در نسخه 128 گیگابایتی را هم بتوان یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های مابین این گوشی و گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 محسوب کرد.

شرکت وان‌پلاس به صورت رسمی اشاره کرده که فروش گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T از تاریخ بیست و دوم ماه نوامبر در ایالات متحده و بیست و هشتم همین ماه در بریتانیا آغاز می‌شود. قیمت پایه‌ای این محصول یا بهتر بگوییم "قاتل پرچمدار" سال 2017 وان‌پلاس هم معادل با 439 دلار در نظر گرفته شده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟