آیا نمایشگر گلکسی اس 8 حساس به فشار خواهد بود؟
گلکسی اس 8 سامسونگ به تکنولوژی "فورس تاچ" مجهز می‌شود
طبق تازه‌ترین گزارش‌هایی که از سوی منابع کره‌ای زبان ارائه شده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) خود را به صفحه نمایشی مجهز به تکنولوژی "فورس تاچ" (Force Touch) یا "تاچ سه بعدی" (3D Touch) مجهز کند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

احتمال تجهیز گلکسی اس 8 سامسونگ به صفحه نمایش حساس به فشار وجود دارد! این موضوعی است که امروز تیتر برخی از خبرهای منابع کره‌ای زبان را شامل می‌شود. ظاهرا سامسونگ با مشاهده بازخورد قابلیت "تاچ سه بعدی" در محصولاتی نظیر آیفون‌ها و آیپدهای جدید اپل تصمیم دارد که پرچمدار بعدی خود یعنی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 را به نمایشگری با قابلیت "تاچ سه بعدی" یا "فورس تاچ" مجهز کند.

منبع ارائه دهنده این خبر اشاره می‌کند که سامسونگ مدت‌هاست پروژه مربوط به عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به تکنولوژی "فورس تاچ" را دنبال می‌کند و احتمالا ظرف 2 سال آینده این پروژه به تکامل نهایی خود می‌رسد. به بیان دیگر ظرف دو سال آینده شاهد تجهیز محصولات متنوع سامسونگ به نمایشگرهای با قابلیت "فورس تاچ" خواهیم بود. با این حال پیشرفت‌هایی که سامسونگ در این راستا کسب کرده است به اندازه‌ای هستند که این شرکت کره‌ای قصد دارد در گوشی گلکسی اس 8 تکنولوژی نامبرده شده را ارائه کند.  

هم اکنون سامسونگ تامین کننده اصلی نمایشگرهای مجهز به تکنولوژی "فورس تاچ" شرکت چینی هوآوی محسوب می‌شود، بنابراین جای تعجبی ندارد که سال آینده این شرکت کره‌‌ای، پرچمداران خود را به نمایشگرهای این چنینی و تولید شده توسط خودش مجهز کند. متاسفانه هنوز خود شرکت سامسونگ در قبال این خبرها اطلاعات رسمی ارائه نکرده است. نظر شما در رابطه با تجهیز گلکسی اس 8 سامسونگ به نمایشگر با قابلیت "فورس تاچ" چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟