با هدست بلوتوث Mi Sports آشنا شوید
شیائومی هدست بلوتوث جدید خود را معرفی کرد + گالری عکس
شرکت چینی شیائومی به تازگی از جدیدترین هدست بلوتوث خود با نام اختصاصی "می اسپرتز" یا "Mi Sports" رونمایی کرد. این هدست بلوتوث زیبا تنها 17.8 گرم وزن دارد! با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به هدست بلوتوث جدید شیائومی داشته باشیم.

بدون تردید اغلب شما شرکت شیائومی را با گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه‌اش می‌شناسید. شیائومی یکی از شرکت‌های چینی است که در تولید گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه مهارت خاصی دارد. این موضوع سبب شده که شیائومی محبوبیت ویژه‌ای در بین کاربران علاقمند به دنیای تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

هر آنچه باید درباره آیفون ۷ اس اپل بدانید + عکس
پیش‌بینی از ویژگی‌های آیفون بعدی اپل

اما شیائومی در کنار گوشی به تولید سایر ابزارهای جانبی هم می‌پردازد. به عنوان مثال پاوربانک‌های شیائومی بسیار مشهور هستند. شیائومی حتی به تولید اسکوتر هوشمند و سایر موارد این چنینی هم می‌پردازد، بنابراین فعالیت‌های این کمپانی چینی گسترده‌تر از آنچه هستند که اغلب ما تصور داریم! در همین راستا شیائومی به تازگی از جدیدترین هدست بلوتوث خود رونمایی کرده است. این هدست بلوتوث "می اسپرتز" یا "Mi Sports" نام دارد.

هدست بلوتوث Mi Sports شیائومی به گونه‌ای طراحی شده که برای ورزشکاران یک انتخاب مناسب و عالی است. این هدست بلوتوث تنها 17.8 گرم وزن دارد و با بلوتوث 4.1 سازگاری خواهد داشت. همچنین هدست بلوتوث Mi Sports شیائومی از استاندار ضد تعریق PIX4 بهره‌مند است. شیائومی برای این هدست بلوتوث یک باتری 110 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته که می‌تواند تا 7 ساعت پخش موزیک آنلاین مداوم را پشتیبانی کند. همچنین باتری این هدست در شرایط استندبای (Standby) چیزی در حدود 11 روز دوام را ارائه می‌کند. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این هدست مربوط به توانایی آن در اتصال همزمان به دو گوشی هوشمند می‌شود.

شیائومی اشاره داشته که با 10 دقیقه شارژ باتری هدست بلوتوث Mi Sports می‌توانید یک ساعت از آن به طور مداوم استفاده کنید. قیمت هدست بلوتوث Mi Sports شیائومی هم از جمله نقاط مثبت آن به شمار می‌رود. این هدست تنها با قیمت 21.99 دلار روانه بازار شده است. فروش هدست بلوتوث Mi Sports شیائومی از روز یازدهم ماه نوامبر در کشور چین آغاز می‌شود و مدتی بعد شاهد عرضه آن در سایر بازارهای جهانی خواهیم بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟