سامسونگ احتمالا دیگر محصولی تحت عنوان "گلکسی نوت" تولید نمی‌کند
با نام "گلکسی نوت" خداحافظی کنید!
به نظر می‌رسد که پس از وقوع مشکلات و معضلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) به وجود آمد، این شرکت کره‌ای قصد دارد که از تولید محصولات جدید تحت عنوان این نام دوری کند! به بیان دیگر می‌توان گفت که باید با نام "گلکسی نوت" خداحافظی کنیم! با مجله شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

سامسونگ همواره در زمینه طراحی و تولید محصولات اندرویدی باکیفیت یک شرکت شناخته شده بوده است. همگی ما محصولات سامسونگ را با کیفیت بالا می‌شناسیم و در این موضوع جای هیچ شک و تردید وجود ندارد. اما با مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ به وجود به نوعی اعتبار و کیفیت عملکرد این کمپانی کره‌ای و به ویژه سری محصولات گلکسی نوت زیر سوال رفته است.

همانطور که می‌دانید سامسونگ پس از عرضه گلکسی نوت 7 متوجه شد که باتری آن دارای نقص فنی بوده و دچار انفجار می‌شود! در همین راستا سامسونگ سریعا تمام نسخه‌های گلکسی نوت 7 خود را فراخوانی کرد و مدعی شد که به زودی نسخه‌های بی‌عیب و نقص این فبلت را روانه بازار می‌کند. پس از گذشت مدت زمان خاصی، سامسونگ نسخه‌های جایگزین فبلت نوت 7 را روانه بازار کرد اما متاسفانه مشکلات عملکردی این فبلت رفع نشده بودند! نهایتا سامسونگ به طور رسمی درخواست لغو فروش و عرضه نوت 7 در بازارهای جهانی را صادر کرد. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقله "سامسونگ رسما درخواست لغو جهانی فروش گلکسی نوت 7 را صادر کرد" مطالعه کنید.

گلکسی نوت 7

عدم موفقیت سامسونگ در رفع مشکلات فبلت نوت 7 بعد از فراخوانی این محصول به واقع ناامیدکننده بود! این موضوع بدون تردید می‌تواند اعتبار سامسونگ را خدشه‌دار کند. در سمت مقابل بدون تردید با مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 به وجود آمد، دیگر کمتر کاربری نسبت به خرید این سری از محصولات سامسونگ و حتی نسخه‌های جدیدتر آن رغبت به خرج می‌دهد. سایت جی‌اس‌ام‌آرنا با قاطعیت تمام مدعی شده که شهرت و محبوبیت سری محصولات گلکسی نوت سامسونگ به موجب مشکلاتی که برای فبلت نوت 7 ایجاد شد، نابود شده است!

طبق بررسی‌های غیررسمی انجام شده، هم اکنون عده کثیری از طرفداران سامسونگ با مشاهده مشکلاتی که برای فبلت نوت 7 ایجاد شد و ناتوانی سامسونگ در رفع این مشکلات، نسبت به این شرکت دید منفی و ناامیدکننده‌ای پیدا کرده‌اند. بدون تردید سری محصولات گلکسی نوت سامسونگ دیگر نمی‌توانند محبوبیتی مانند قبل داشته باشند و کیفیت و اقتدار آن‌ها زیر سوال رفته است. در همین راستا بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که سامسونگ دیگر هیچ محصول جدیدی را تحت عنوان "گلکسی نوت" روانه بازار نمی‌کند!

بنابراین به نظر می‌رسد که فبلت گلکسی نوت 7 پایان تلخی را برای سری محصولات گلکسی نوت سامسونگ به ارمغان آورده است. برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که سامسونگ قصد دارید نسخه‌های جدیدتر این سری از محصولات خود را با نامی جدید روانه بازار کند. گفته شده که در نام جدیدی که سامسونگ برای این سری از فبلت‌هایش در نظر می‌گیرد عبارت "گلکسی" به کار خواهد رفت اما خبری از واژه "نوت" نخواهد بود.

در نهایت اشاره می‌کنیم که هنوز شرکت سامسونگ به طور رسمی در قبال این موضوع از خود عکس‌العملی نشان نداده است. شما در رابطه با این موضوع چه نظری دارید؟ آیا سامسونگ باز هم سری محصولات گلکسی نوت خود را با نام مشابه تولید و روانه بازار خواهد کرد؟ به نظر شما اقتدار و شهرت سری فبلت‌های نوت سامسونگ خدشه‌دار نشده است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟