حین مراسم افتتاحیه
16/05/1395 - 15:37
سرقت ده ثانیه‌ای دوربین ۴۰ هزار دلاری عکاسی در المپیک ریو
همیشه در مراسم‌های افتتاحیه بازی‌های المپیک شاهد ازدحام جمیعت یا لگد شدن تجهیزات و وسایل بابت فشار و هجوم خبرنگاران هستیم ولی سرقت یک دوربین ۴۰ هزار دلاری از یک عکاس معروف آن هم فقط در ده ثانیه اتفاق جدیدی است که در المپیک ریو ۲۰۱۶ رخ داده است.

1606683296_1_0.gif

دوربین گران قیمت و مدل جدید برت کاستللو فقط در مدت زمان ده ثانیه در یک کافه شلوغ شهر ریو در روز روشن سرقت شده است. دوربین‌های کافه نشان می‌دهند چطور باندهای سرقت حرفه‌ای و بابرنامه دوربین Gear Stolen این عکاس استرالیایی را در یک چشم بر هم زدن ربودند. دوربین‌ها نشان می‌دهند که چند نفر با همکاری و هماهنگی هم سعی می‌کنند این دوربین و لنز را به سرقت ببرند. 

این عکاس از بازپس‌گیری کیف و دوربین خود ناامید است و خودش را یک احمق و بدشانس بزرگ می‌نامد. این خبر با تاسف و هم‌دردی جامعه عکاسان روبرو شده و از سوی دیگر زنگ هشدارباش و خطر را برای دیگر عکاس و خبرنگاران مجهز به تجهیزات تصویربرداری و فناوری گران‌قیمت به صدا درآورده است. بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ از دیشب به طور رسمی افتتاح شده و نزدیک به یک ماه ادامه خواهند داشت. هزاران خبرنگار و عکاس از سراسر جهان برای پوشش خبری این رویداد ورزشی به ریو برزیل سرازیر شدند و باید منتظر ماند تا خبرهای جدید باورنکردنی دیگری از راه برسد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟