روبات ایسوس در خدمت شما
سئوالات خود را از روبات خانگی Zenbo بپرسید
در نمایشگاه کامپیوتکس 2016، ایسوس روبات خانگی Zenbo را معرفی کرد. این ربات هوشمند می‌تواند به عنوان دستیار یا دوستی همیشگی افراد در منزل خدمت کند. Zenbo علاوه بر کارهای روزمره، می‌تواند تمامی اعمال و رویدادها را در یک خانه هوشمند مدیریت کند و لذت و راحتی هرچه بیشتر از زندگی دیجیتالی را برای صاحب خود به ارمغان آورد.

1606683296_1_0.gif

روبات Zenbo درحال حاضر می‌تواند به برخی از سوالات پاسخ دهد و از نظر منطقی، شرایط محیط را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهد. همچنین به عنوان یک پخش کننده می‌تواند با دستگاه‌های دیجیتالی ارتباط برقرار کرده و محتوا را در محیط به اشتراک گذارد. یادآوری و کمک به انجام به موقع کارها نیز از وظایف از پیش تعریف شده روبات Zenbo است. همچنین با مدیریت دارویی و امکان ارتباط صوتی/تصویری به صورت اورژانسی می‌تواند از افراد سالخورده خانه به عنوان یک پرستار مسلط کار کند.

سئوالات خود را از روبات خانگی Zenbo بپرسید

شرکت ایسوس برای هوشمند شدن هرچه بیشتر این روبات یک نظرسنجی ساده و کوتاه را آماده کرده است تا Zenbo بتواند سوالات بیشتری را پاسخ دهد یا نسبت به شرایط، تصمیم بهتری بگیرد. با توجه به اولویت طراحی ایسوس بر اساس نیاز کاربران، مهندسان این شرکت می‌خواهند بدانند بیشترین خواسته شما از Zenbo در چه زمینه‌هایی است. همچنین در صورت گرفتن پاسخ، چقدر پاسخ سوال برایتان اهمیت دارد.

مطلب پیشنهادی

ایسوس روبات خانگی ZenBo را معرفی کرد
یک روبات دوست‌داشتنی خانگی

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه "سئوال از Zenbo" در این نظرسنجی شرکت کرده و سئوالات مورد نظرتان را با ایسوس در میان بگذارید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟