CES 2016: این تخت‌خواب هوشمند در خواب و بیداری مراقب شما است
تخت "It" از شرکت Sleep Number نه‌تنها خواب شما را تجزیه و تحلیل می‌کند بلکه برای بهبود خواب‌تان کارهایی که در طول روز انجام می‌دهید را نیز رهگیری می‌کند.

1606683296_1_0.gif

SleepIQ API، فناوری جدید اضافه شده به تخت‌های شرکت Sleep Number است که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده و بر پایه فناوری رهگیری خواب SleepIQ فعلی این شرکت ساخته شده است. SleepIQ API علاوه بر بهره بردن از سنسورهای زیستی حضور، حرکت، ضربان قلب و میزان تنفس، همچنین تخت شما را از طریق بلوتوث یا وای‌فای به تلفن‌تان نیز متصل کرده و فعالیت‌های روزانه‌تان را رصد می‌کند.

با قرار دادن اطلاعات زمان غذا خوردن، ورزش، برنامه کاری و چیزهای دیگر در اختیار تخت‌تان، تشک یک سطح سفتی ایده‌ال و قابل تنظیم را به شما پیشنهاد می‌دهد و ایده‌هایی برای تنظیم عادات روزانه برای داشتن خوابی راحت در اختیارتان می‌گذارد.

Pete Bils نائب رئیس بخش علوم و تحقیقات خواب در Sleep Number می‌گوید:« این شرکت مشغول کار بر روی همکاری با شرکت‌هایی است که بر روی رهگیری چیز‌هایی مثل غذا خوردن و ورزش کردن تمرکز دارند.» Bils می‌گوید: «می‌دانیم که خیلی از افراد هستند که همه‌چیزشان را رهگیری می‌کنند. ما می‌خواهیم خواب را هم به آن اضافه کنیم.»

کاربران همچنین قادراند تا فعالیت‌های روزانه‌شان را به صورت دستی وارد کنند. Bils می‌گوید تخت "It" با این داده‌های ذخیره شده و اطلاعات زیستی‌ که چند صد بار در ثانیه جمع آوری می‌شوند، می‌تواند تجزیه و تحلیل‌های پیش‌بینی شده‌ای را در اخنیار شما بگذارد.

Bils می‌گوید: "این تخت علائم مهم زندگی روزمره شما را که بر روی خواب‌تان تاثیر می‌گذارند را تعیین می‌کند. مثلا اگر زیاد قهوه می‌خورید و تا دیر وقت کار می‌کنید و سپس خواب ناآرامی دارید، توصیه‌هایی برای داشتن خوابی بهتر در اختیارتان می‌گذارد." این SleepIQ API جدید در سال 2016 از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌ا‌فزاری به تمام تشک‌های SleepIQ اضافه خواهد شد. تخت‌های It که با این فناوری همراه شده‌اند ظاهری نسبتا ساده دارد و با کناره‌های قابل تنظیم و در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. هر 6 اندازه این تخت 20 سانتی‌متر ضخامت دارند و با قیمتی حدود 1000 دلار در نیمه دوم سال 2016 در دسترس خواهند بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟