احتمالا دهم اکتبر چیزی معرفی می‌شود
جدیدترین تصاویر گوشی هوشمند بعدی ال‌جی؛ تردیدها درباره G4 Note ادامه دارند!
اگر شایعات در مورد G4 Note درست باشد، تلفن هوشمند بعدی سال 2015 ال‌جی احتمالا در ماه اکتبر به بازار می‌آید. این تلفن اوایل همین هفته از سد TENAA (کمسیون دولتی ارتباطات در چین) گذشت که همین مسئله از نزدیک بودن تاریخ عرضه آن حکایت دارد. همچنین یک مقام رسمی ال‌جی اوایل هفته در یک جلسه کوتاه در مورد برنامه‌های این شرکت، تاریخ دهم اکتبر را لو داد. این مقام رسمی منحصرا ار این تلفن هوشمند و تاریخ عرضه آن یاد کرد.

1606683296_1_0.gif

تصاویر TENAA یک نمایشگر بزرگ لبه به لبه، دکمه‌های بازگشت و یک قاب پشتی پلاستیکی را نشان می‌دهند. بنا بر شایعات جدید که خبرهایی از وجود قاب پشتی و باتری جدا شدنی و همچنین جنس پلاستیک در این گوشی می‌دهند، جی4 نوت آن تلفن درجه یکی که اوایل امسال در سر داشتیم نخواهد بود.

هیچ قلمی در تصاویر دیده نمی‌شود؛ بنابراین احتمال دارد که این تلفن جی4 نوت نباشد و احتمالا جی4 پرو یا جی4 اسکریپت است. واقعا با عقل جور در نمی‌آید که جی4 نوت قلم نداشته باشد. ممکن است تصاویر لو رفته قلم را به تصویر نکشیده‌اند و یا اصلا این تصاویر متعلق به یک تلفن دیگر است.

مطلب پیشنهادی: ساعت هوشمند بعدی ال‌جی گرد با کلی کلید اضافی است

هنوز چیزی از قطعات داخلی جی4 نوت نمی‌دانیم اما احتمالا شاهد Snapdragon 808 شرکت کوالکام خواهیم بود. ال‌جی یکی از معدود شرکت‌های ارائه کننده دستگاه‌های آندرویدی است که برای اجتناب از مشکل گرم شدن زیاد، تصمیم بر این گرفت که به جای Snapdragon 810 هشت هسته‌ای از Snapdragon 808 شش هسته‌ای استفاده کند.

عرضه یک تلفن هوشمند از سوی ال‌جی در اواخر سال ممکن است یک اشتباه باشد. آیفون 6 اس پلاس، گلکسی نوت 5، اکسپریا زد5 پریمیوم و دیگر فبلت‌های شهیر احتمالا تا آن زمان بیرون آمده‌اند که بدین معناست که بیشتر مشتریان تا ماه اکتبر تلفن هوشمند جدیدشان را خریده‌اند.

ال‌جی شاید کسانی را به چنگ بیاورد که تا آن زمان هنوز نتوانسته‌اند یک تلفن انتخاب کنند، اما اکثر کارخانه‌ها برای اجتناب از قحطی آی‌فون، دستگاه‌های خود را تا قبل از سپتامبر عرضه می‌کنند. جی4 ال‌جی برای اجتناب از هرگونه معرفی آی‌فون، در ماه آوریل معرفی شد و رقابت سختی با گلکسی اس6 داشت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟