جدیدترین نسخه آفیس فقط روی ویندوز 10 نصب می‌شود
13/07/1397 - 17:20
مایکروسافت بسته جدید آفیس 2019 را منتشر کرد
مایکروسافت آفیس یکی از پرکاربردترین برنامه‌های آفیس در دنیا به‌شمار می‌رود. ابزارهایی مانند ورد، اکسل و پاورپوینت هر روز توسط میلیون‌ها کاربر استفاده می‌شوند. طبق آخرین گزارش‌ها، مایکروسافت به‌تازگی آفیس 2019 را برای ویندوز و مک منتشر کرد.

1606683296_1_0.gif

هرچند که مایکروسافت بخش عظیمی از زمان و منابع خود را صرف تغییر شکل و بهینه‌سازی ویندوز 10 کرده اما اصلا مجموعه آفیس را نادیده نگرفته به‌طوری که هم‌اکنون شاهد ارائه نسخه جدید آفیس یعنی آفیس 2019 هستیم.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، نسخه جدید آفیس 2019 شامل همان اپلیکیشن‌های مشهور و شناخته شده این مجموعه یعنی ورد، اکسل، Outlook، پاورپوینت، پابلیشر، Visio، اکسس و Project است که تغییرات زیادی کرده‌اند.

تغییرات آفیس 2019 در مقایسه با آفیس 2016

تفاوت‌های زیادی بین نسخه جدید با نسخه قدیمی آفیس که سه سال پیش منتشر شد وجود دارد. از ورد 2019 آغاز می‌کنیم. در نسخه جدید ورد سرانجام شاهد اضافه شدن تم تیره، ابزارهای یادگیری و ابزارهای جدید برای تبدیل متن به گفتار هستیم.

این تغییرات در اکسل 2019 شامل بهینه‌سازی‌هایی در بخش جداول، نقشه‌های 2D، تایم‌لاین‌ها، و فانکشن‌ها و کانکتورهای جدید هستیم. از طرف دیگر، در پاورپوینت 2019 انتقال‌ها شامل ویژگی‌های جدید برای ارائه مطالب (مانند زوم) و قابلیت افزودن آیکون و کار با گرافیک‌های برداری SVG بهبود پیدا کرده‌اند.

خیلی از این توسعه‌ها که در بالا اشاره شد توسط کاربران اینسایدر آفیس 2016 تست شده‌اند و هم‌اکنون در اختیار همه کاربران قرار گرفته‌اند.

آفیس 2019 را چگونه بخریم، دانلود و سپس نصب کنیم

همان‌طور که انتظار می‌رفت آفیس 2019 اپلیکیشن ویژه ویندوز 10 (و البته macOS) است، برای همین امکان نصب آن بر روی ویندوزهای 8.1، ویندوز 7 یا سایر نسخه‌های سیستم‌عامل‌های مایکروسافت وجود ندارد.

علاوه بر این لازم به‌ذکر است که بسته جدید آفیس با نسخه‌های پیشین سازگار نیست و نمی‌توان هر دو نسخه آفیس 2016 و آفیس 2019 را هم‌زمان روی یک کامپیوتر نصب کرد.

آفیس 2019 فقط از طریق مایکروسافت استور قابل دانلود است و هیچ راه دیگری برای دانلود این برنامه وجود ندارد. (خبری از نصب کننده MSI، فایل EXE یا سایر فرمت‌ها نیست).

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟