12/12/1396 - 13:56
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از Galaxy S9 تا هک مغز
در هفته ای که گذشت همزمان با رو نمایی سامسونگ از پرچمداران جدید خود مطالب مربوط به Galaxy S9 و + Galaxy S9 پربازدیدترین مقالات سایت شبکه بودند و مطالب شبکه، معرفی کانال، خودرو و موفقیت نیز در رده های بعدی پربازدیدها قرار گرفتند.

آیا Galaxy S9 و +Galaxy S9 ارزش خرید دارند؟

گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی Galaxy S9 و +Galaxy S9 پس از مدت‌ها انتظار معرفی شدند. مطابق انتظار، این گوشی‌ها واقعا گوشی‌های خوبی از آب درآمدند و هیچ گوشی مبتنی بر اندرویدی فعلا یارای مقابله با آن را ندارد. اما یک سوال بزرگ پیش روی مشتریان احتمالی این گوشی و به ویژه صاحبان فعلی نسل قبلی پرچم‌داران این شرکت، یعنی گوشی S8 وجود دارد: آیا گلکسی S9 ارزش خرید دارند؟

ادامه مطلب


آیا کسب ‌و کارهای کوچک می‌توانند از اترنت 10 گیگابیـت اسـتفاده کنند؟

همه می‌دانیم که شبکه‌های اترنت 10 گیگابیت به یک جریان اصلی در میان شرکت‌های متوسط و بزرگ تبدیل شده است. حتی شرکت‌های بزرگ‌تر با شبکه‌های گسترده سازمانی از شبکه‌های 40 و 100 گیگابیت استفاده می‌کنند. اما با افزایش حجم اطلاعات در هر کسب ‌و کاری، اضافه شدن درگاه‌های 10 گیگابیتی به دستگاه‌هایی مانند کامپیوترهای رومیزی ویندوزی یا آی‌مک‌پرو، ورود دستگاه‌های ذخیره‌سازی NAS با درگاه 10 گیگابیت و استانداردهای جدید، آیا کسب ‌و کارهای کوچک هم می‌توانند به‌سوی استفاده از شبکه‌های 10 گیگابیت حرکت کنند؟

ادامه مطلب


معرفی کانال: کانال‌های منتخب اپل و iOS در تلگرام

در این مطلب قصد داریم کانال‌های منتخب جدیدترین اخبار اپل و بازی و اپلیکیشن‌های iOS در تلگرام را معرفی کنیم. با شبکه همراه باشید.

ادامه مطلب


آشنایی با ویرو؛ اپلیکیشنی که در ۲۴ ساعت، ۵۰۰ هزار کاربر جذب می کند!

کاربرانی که از اینستاگرام متنفرند در حال کوچ به‌ یک شبکه اجتماعی جدید هستند: "ویرو"، اپ اشتراک‌گذاری عکس که در سال 2015 راه‌اندازی شد، آخرین اپلیکیشنی است که از مشکلات الگورریتم اینستاگرام بیشترین منفعت را می‌برد.

ادامه مطلب


بررسی پژو 207 اتوماتیک صندوقدار

در این مقاله قصد داریم با استفاده از تحلیل کلمه به کلمه نام "پژو 207 صندوق‌دار اتوماتیک" سعی در شناختی نسبی از پژو 207 صندوق‌دار اتوماتیک داشته باشیم؛ زیرا تا زمان وارد نشدن خودرو به بازار امکان امتحان کردن و در نتیجه یافتن نقاط ضعف یا قوت آن برای ما میسر نیست.

ادامه مطلب


ده برنامه شگفت‌انگیز و ناشناخته اندرویدی ارائه شده از سوی گوگل


در این مقاله قصد داریم برنامه‌های اندرویدی جالبی را به شما معرفی کنیم که از سوی خود گوگل ساخته شده‌اند. برنامه‌هایی که بسیاری از کاربران از وجود آن‌ها بی خبر هستند.

ادامه مطلب


مقایسه میان Galaxy S9 و Xperia XZ2

بالاخره گوشی‌های جدید شرکت‌های سامسونگ و سونی معرفی شدند و به زودی هم روانه بازار خواهند شد. اما این دو گوشی در برابر هم چگونه ارزیابی می‌شوند؟ کدام گزینه ارزش خرید بیشتری دارد؟ Galaxy S9 یا Xperia XZ2؟

ادامه مطلب


پژو در گذر زمان - از آسیاب قهوه، ورشکستگی تا خرید بزرگان!

شرکت پژو و سیتروئن در سال 2015 پس از 3 سال تحریم به بازار ایران باز گشتند. به مناسبت این بازگشت پرونده‌ای برای این شرکت و محصولاتش در ایران را شروع کرده‌ایم و در آغاز به چگونگی شکل‌گیری آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب


iPhone X بهتر است یا Galaxy S9؟

پس از معرفی Galaxy S9 برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده است که آیا این گوشی می‌تواند از نظر قدرت پردازش به پای iPhone X برسد و یا حتی آن را شکست بدهد؟

ادامه مطلب


هک کردن مغز، کلیدی برای موفقیت

با این که مغز اندام پیچیده‌ای به نظر می‌رسد، ولی هک کردن آن برای دستیابی به موفقیت کار نسبتا ساده‌ای است. شما می‌توانید با انجام مجموعه‌ای از کارهای ساده مسیر زندگی خود را در جهت رسیدن به اهداف و خواسته‌های قلبی خود تغییر دهید.

ادامه مطلب

 

ایسوس

نظر شما چیست؟