اضافه کردن لباس و شوینده بعد از شروع به کار ماشین
ورود ماشین لباسشویی پر سروصدای سامسونگ به بازار ایران
سال 2015 برای سامسونگ، سالی پربار بود؛ چراکه تغییرات بزرگی در سیاست‌‌های کاری این شرکت نمایان شد. از تولید تراشه‌‌های پرسرعت و نسل جدید NAND‌ و برد قابل توسعه آرتیکت 5 گرفته تا محصولات حوزه اینترنت اشیاء، بخش اعظمی از نیرو و سرمایه سامسونگ را به خود اختصاص داد. اما سامسونگ سال‌ها است که بخش بزرگی از بازار لوازم خانگی را نیز در اختیار دارد. ماشین لباسشویی AddWash یکی از محصولات متنوع خانگی سامسونگ است که در رویداد آیفا 2015 معرفی شد. اما در روزهای اخیر، نماینده سامسونگ ایران از توزیع این محصول در بازارهای داخلی خبر داده است. بارزترین مزیت این ماشین لباسشویی این است که امکان افزودن لباس‌های فراموش شده یا مواد نرم‌کننده را در خلال روند شستشو امکان‌پذیر می‌سازد.

1606683296_1_0.gif

در پژوهشی که سامسونگ درباره بازار مصرف‌کنندگان ماشین لباسشویی انجام داده، برای حدود 95 درصد مصرف‌کنندگان آمریکایی و حدود 90 درصد مصرف‌کنندگان اروپایی پیش آمده که بعد از روشن کردن دستگاه نیاز پیدا کرده‌‌اند تا لباس‌های جدیدی به ماشین لباس‌شویی اضافه کنند. سامسونگ برای حل این نگرانی راه‌حلی راحت اندیشیده و ماشین لباسشویی نوآورانه AddWash را تولید کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در میانه کار دستگاه، لباس‌های جامانده را به آن اضافه کنند. لباس‌شویی AddWash یک در اضافه دارد که در بالای در اصلی قرار گرفته و از طریق آن می‌‌توان به سادگی، لباس‌های جامانده یا مواد شوینده را به دستگاه اضافه کرد. این کار به سادگی فشردن دکمه توقف دستگاه، اضافه کردن لباس و زدن دوباره دکمه شروع انجام می‌شود. همچنین ظرفیت این در دوم، به اندازه‌ای است که از طریق آن می‌توان یک ژاکت یا شلوار جین را وارد دستگاه کرد.

شستشوی عمیق لباس‌ها با نفوذ مایع پاک‌کننده به تارو‌پود لباس

لکه‌هایی که بعد از شستشو روی لباس‌ها باقی می‌مانند، یکی از مسائل کسانی است که از ماشین لباس‌شویی استفاده می‌کنند. برخی از این لکه‌ها به علت حل نشدن مواد شوینده داخل آب، ‌روی لباس‌ها باقی می‌مانند که سامسونگ این دغدغه را با استفاده از فناوری Eco Bubble در ماشین‌های لباس‌شویی AddWash از بین برده است. این فناوری، مواد شوینده را در آب حل کرده و با استفاده از هوا، تولید حباب می‌کند که سرعت نفوذ آن‌ها به پارچه 40 بار بیشتر از ترکیب آب و صابون معمولی است و مواد شوینده را به تمام تار و پود پارچه می‌رساند. این فناوری، عمل آب‌کشی را نیز راحت‌تر می‌کند تا دیگر هیچ لکه‌ای روی لباس‌ها باقی نماند. همچنین فناوری Eco Bubble با استفاده از آب سرد به جای آب گرم، با حفظ کیفیت شستشو، مصرف انرژی را نیز به میزان قابل‌توجهی، پایین می‌آورد.

ورود ماشین لباسشویی AddWash سامسونگ به بازار ایران

در 59 دقیقه لباس‌ها به صورت کامل شسته می‌شوند

زمان، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که زندگی شهرنشینان را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ عاملی که بسیاری از فعالیت‌های افراد به‌ناچار باید با آن سنجیده و هماهنگ با آن برنامه‌ریزی شود. به همین دلیل، سامسونگ محصول جدید خود را با فناوری‌های نوآورانه‌ای چون Super Speed تولید کرده است. به کمک این تکنولوژی، می‌توان شستشوی روزانه را ظرف مدت یک ساعت، به شکلی سریع‌تر و مؤثرتر انجام داد. این ویژگی قادر است تا بدون کاهش کیفیت نسبت به شستشوی معمول، عمل شستشو را در مدت زمان کمتری انجام دهد.

امنیت و آرامش بیشتر با خانه و لوازم هوشمند

امروزه هوشمند شدن فقط منحصر به گوشی‌های تلفن نیست و تلفن‌های همراه در حال تبدیل شدن به ابزارهایی برای کنترل دیگر وسایل هستند. سامسونگ در AddWash از موضوع اینترنت اشیاء و امکان کنترل ماشین لباس‌شویی از راه دور به کمک تلفن‌های هوشمند غافل نشده است. با نصب تنها یک اپلیکیشن ساده و با استفاده از اینترنت، کاربران قادر خواهند بود تا حتی زمانی که در خانه نیستند، ماشین لباس‌شویی را برای شروع شستشو روشن کنند، آن را خاموش یا مراحل شستشو را زیر نظر داشته باشند. همچنین از طریق این اپلیکیشن، اعلان‌هایی نظیر پایان یک دور شستشو،‌ زمان باقی‌مانده و اطلاعاتی از این دست به اطلاع کاربر می‌رسد تا حتی زمانی که او در خانه حضور ندارد نیز بتواند کارهای داخل خانه را مدیریت کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟