مصاحبه با مديرعامل و بنيان‌گذار هلدينگ تخصصی اينترنت اشياء-بيتا
اينترنت اشياء و راهكارهای آن برای برخورد با چالش‌های موجود در صنايع نفت، گاز، پالايش و پتروشيمی-ويدئو
دکتر فرزاد ابراهیمی مدیرعامل و بنیان‌گذار هولدینگ‌ بیتا (هولدینگ‌ تخصصی در حوزه اینترنت‌ اشیا)، يكی از سخنرانان ششمين كنفرانس و نمايشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نفت ، گاز ، پالايش و پتروشيمی در این مصاحبه ضمن اشاره به بخشی از چالش‌های موجود در صنایع نفتی، راهکارهای لازم برای برون رفت از شرایط را مطرح کردند. در ادامه مشروح مصاحبه که در محل همایش‌های بین المللی دانشگاه شهیدبهشتی تهران برگزار شد را ملاحظه فرمایید. این اولین مصاحبه از مجموعه گفت‌وگوهای تخصصی‌ است که با اساتید سخنرانان، مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال در حوزه های نفتی در محل کنفرانس انجام شده است که می‌توانید آن‌ را به صورت ویدیویی تماشا کنید.

1606683296_1_0.gif

ششمین کنفرانس فاوا در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف ارتقاء ضریب نفوذ فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها و شرکت‌های نفتی دنبال شد. این کنفرانس با تکیه بر سه موضوع اینترنت اشیا، امنیت و سامانه‌های یکپارچه‌سازی فعالیت‌های شرکت نفت پیگیری شد تا با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف و مفاهیم نوین بتوانند به شرکت‌های نفتی کمک کنند به سمت بهره وری مبتنی بر فاوا حرکت کنند. با توجه به قدیمی بودن مدل کسب‌وکار در شرکت‌های نفتی، با یادگیری و بازآموزی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات که یکی از یاریگرهاست می توان به سمت سیستم های نوین رفت.

دکتر فرزاد ابراهیمی مدیر و موسس هلدینگ بیتا یکی از سخنرانان کنفرانس با موضوع اینترنت اشیا و انقلاب صنعتی چهارم، در این مصاحبه به‌طور مبسوط به ارایه چالش‌ها و راهکارهای اینترنت‌ اشیاء برای این منظور پرداختند.

مطلب پیشنهادی

چگونه اینترنت‌اشیا دنیای پیرامون ما را متحول خواهدکرد-ویدیو
مصاحبه با قائم‌مقام کمیسیون اینترنت اشیا و داده های‌عظیم

تماشای این ویدئو را به علاقمندان حوزه‌های جدید فناوری و کسانی که علاقمند به فهم دقیق‌تر کاربردهای اینترنت‌ اشیا و اقدامات انجام شده هستند، توصیه می‌کنیم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟