دسترسی مستقیم به گوشی
یک راهکار ساده برای خلاص شدن از دست قفل گوشی اندرویدی
مهم نیست از چه گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد شما هم جزء آن گروه از کاربرانی هستید که با هر بار روشن کردن گوشی صفحه‌ قفل را مشاهده می‌کنید. فرقی نمی‌کند که از یک الگوی رمزنگاری تصویری، پین‌کد، گذرواژه یا حس‌گر اثرانگشت استفاده کنید، در همه موارد شما باید چند لحظه از وقت خود را برای باز کردن قفل گوشی سپری کنید.

1606683296_1_0.gif

اگر شما هم جزء آن گروه از کاربرانی هستید که از بابت به سرقت رفتن یا گم شدن گوشی خود نگران نیستید و همواره گوشی شما در کنار شما قرار داشته و فرد دیگری به آن دسترسی ندارد و در یک کلام از امنیت فیزیکی گوشی خود اطمینان خاطر دارید، این شانس را دارید تا قفل گوشی خود را برداشته و به محض روشن کردن گوشی بدون وارد شدن به صفحه قفل از برنامه‌های کاربردی روی گوشی خود استفاده کنید. برای این منظور باید چند مرحله ساده را پشت سر بگذارید. گوشی‌های اندرویدی نیز همانند کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز این قابلیت را دارند تا بدون نیاز به وارد کرن گذرواژه به شکل مستقیم مورد استفاده قرار گیرند، اما برای دستیابی به چنین ویژگی باید چند کار ساده را انجام دهید.

گام اول، به بخش تنظیمات گوشی (Settings) بروید.

گام دوم، گزینه مربوط به Security را انتخاب کنید. در گوشی‌های سامسونگ باید گزینه Lock screen and security را لمس کنید.

گام سوم، گزینه مربوط به Screen lock type را لمس کنید.

گام چهارم، حالت پیش فرض روی Swipe قرار دارد که برای باز کردن گوشی باید صفحه قفل را لمس کنید تا دسترسی به گوشی امکان‌پذیر شود که البته روش ایمنی نبوده و فقط اتلاف وقت کاربر را به همراه دارد. گزینه Pattern برای ثبت یک الگوی تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد، گزینه‌های PIN و Password نیز برای وارد کردن کددیجیتالی یا گذرواژه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اگر گزینه None را انتخاب کنید قفل گوشی شما برداشته می‌شود.

اکنون می‌توانید بدون مزاحمت و به شکل مستقیم از گوشی خود استفاده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟