ابزاری کارآمد برای شناسایی آسیب‌پذیری شبکه‌های وای‌فای
با برترین اپ‌ها و ابزارهای امنیتی اندروید در سال 2018 آشنا شوید (بخش دوم)
در شماره گذشته با تعدادی از ابزارها و برنامه‌های کاربردی که برای شناسایی مشکلات وای فای در دستگاه‌های اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنا شدیم. در بخش دوم این مقاله با تعداد دیگری از برترین اپلیکیشن‌های اندرویدی 2018 در زمینه شناسایی آسیب‌پذیری‌ها آشنا می‌شویم.

برای مطالعه بخش اول این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

با برترین اپ‌ها و ابزارهای امنیتی اندروید در سال 2018 آشنا شوید (بخش اول)
ابزاری کارآمد برای شناسایی آسیب‌پذیری شبکه‌های وای‌فای

اندروید بزرگ‌ترین سیستم‌عامل موبایل برای اسمارت‌فون است. با استفاده از این سیستم‌عامل کارهای خارق‌العاده‌ای را می‌توان روی گوشی انجام داد. اندروید تنها یک ماشین نیست، بلکه وقتی روت می‌شود تبدیل به‌یک ماشین کامپیوتر با تمام امکانات و ویژگی‌های ممکن می‌شود و به‌کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌دستگاه اندرویدی دسترسی کامل داشته باشد. 


جهت دانلود اپلیکیشن‌ها روی تیتر مورد نظر کلیک کنید


15- Droid Pentest Update

با این اپلیکیشن به مجموعه‌ای قدرتمند از قابلیت‌ها دست پیدا می‌کنید که برای شناسایی و تشخیص آسیب‌پذیری‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. .

16- DroidSheep

این اپ روت برای تحلیل امنیت در شبکه‌های وایرلس و بررسی وضعیت حساب‌های فیسبوک، توییتر و لینکدین مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپ DroidSheep به‌عنوان ابزاری برای آزمایش وضعیت امنیتی و آسیب‌پذیری حساب‌های کاربری توسعه داده شد.

17- DroidSheep Guard

اپ DroidSheep Guard سهولت ربودن نشست‌ها در داخل شبکه وای‌فای را نشان می‌دهد. با یک کلیک ساده این ابزار به شما نشان می‌دهد که آیا حساب‌های کاربری فیسبوک، eBay، توییتر و لینکدین شما به سادگی قابل روبایش هستند یا خیر. 

18- Droidsniff

یک اپ اندرویدی برای تحلیل امنیت در شبکه‌های وایرلس است. ابزاری که به شما نشان می‌دهد حساب‌های کاربری شما در فیسبوک، توییتر، لینکدین و ... به سادگی می‌توانند هک شوند؟ اپ فوق یکی از بهترین ابزارهای امنیتی است که برای این منظور طراحی شده است. 

19- Eviloperator

اگر در نظر دارید در زمان تماس با مخاطب خود اجازه دهید نفر سومی نیز به مکالمه شما دسترسی پیدا کرده یا به آن گوش دهد بهتر است از اپ Eviloperator استفاده کنید. 

 

مطلب پیشنهادی

برترین اپ‌های پاک‌سازی آندروید برای افزایش عمر باتری + لینک دانلود
بالابردن کارایی گوشی و پاک‌سازی فایل‌های بیهوده

20- Faceniff

ابزار Faceniff نشست وب‌سایت‌ شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر را هدف می‌گیرد و وضعیت هک شدن نشست‌ها از سوی یک هکر را مورد بررسی قرار می‌دهد.  

21- Droidsqli

 اپ Droidsql به شما اجازه می‌دهد این موضوع را بررسی کنید که آیا سایت شما در برابر تزریق کد SQL آسیب‌پذیر است یا خیر.

22- شارک

این اپ ویژه ردیابی فعالیت سایر دستگاه‌ها طراحی شده است. مدیران شرکت‌ها با استفاده از این اپ می‌توانند فعالیت اعضای تیم خود یا سایر کارمندان مجموعه را خود را تحت نظارت قرار دهند.

23- شارک‌ریدر

این اپلیکیشن برای خواندن فایل‌های pcap و یافتن خطاها و ناپایداری‌های احتمالی است. یکی از بهترین و کارآمدترین اپ‌های اندرویدی است که برای پیدا کردن خطاهای داخل اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

24- SMSCombo

این اپ به‌شما این امکان را می‌دهد تا با لمس یک دکمه قادر به‌ارسال یک پیامک ساده باشید. اگر این دکمه را چندین بار پشت سر هم لمس کنید می‌توانید چندین پیامک ارسال کنید.

25- SSLStrip

این اپلیکیشن برای اندروید روت شده با بیشتر از 10 هزار بار دانلود یکی از محبوب‌ترین اپ‌های موبایلی است.

26- USBCleaver

هدف از طراحی این اپ احیای اطلاعات از ویندوز 2000 هدف یا کامپیوترهای بالاتر به‌صورت کاملا بی‌سر و صدا است. با این اپ امکان بازیابی گذرواژه‌ها نیز وجود دارد.

27- Whatsapp sniffer

اگر می‌خواهید بر چت‌های خصوصی، فایل‌های صوتی یا فیلم‌های خودتان و دوستان‌تان در واتس‌اپ که از وای‌فای شما استفاده می‌کنند نظارت پیدا کرده یا آن‌ها را دانلود کنید این اپلیکیشن بهترین ابزار موجود است.

 

مطلب پیشنهادی

بهترین برنامه‌های شناسایی و رفع مشکلات وای‌فای در اندروید

28- Wibrvlus

این اپ یک ابزار پیشرفته برای تست امنیت شبکه‌های وای‌فای WPA/WPA2 PSK است. از ویژگی‌های آن شناسایی آسیب‌ها و رخنه‌های وایرلسی در داخل شبکه است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟