همان پیام رسان همیشگی روی آی‌فون جدید
چگونه پیام‌های واتساپ را به گوشی آی‌فون جدید منتقل کنیم
رفتن به سراغ یک گوشی آی‌فون جدید فرصت مغتنمی‌‌ است تا از درهم ریختگی و بی نظمی‌‌ گوشی قدیمی‌‌ خود خلاص شوید، هر چند احتمالا شما همچنان تمایل دارید برخی از این محتوا را حفظ کنید. پیغامها، عکسها، ویدیوها و سایر فایلهای واتساپ مثالی از این دست محتوایی هستند که ممکن است بخواهید آنها را نگهداری کنید و به محض این که شما اين اپلیکیشن را روی یک دستگاه جدید نصب می‌‌کنید متوجه خواهید شد که دیگر نمی‌‌توانید از نسخه قبلی آن استفاده کنید. خوشبختانه با کمی‌‌ اقدامات اولیه شما می‌‌توانید کل حساب واتساپ و داده‌های مربوط به آن را روی یک آی‌فون دیگر منتقل کنید.

1606683296_1_0.gif

فرآیند پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات روی یک گوشی آی‌فون توسط iCloud Drive انجام می‌‌شود. این سرویس یک نسخه پشتیبان آنلاین از پیام‌ها و رسانه شما تهیه می‌‌کند و در صورتی که شما اين اپلیکیشن را روی گوشی جدید خود نیز نصب کرده باشید، این محتوا را به طور خودکار بازیابی می‌‌کند.

انتقال واتساپاز یک آی‌فون به آی‌فون دیگر

مرحله 1. اپلیکیشن Settings را روی آی‌فون قدیمی‌ خود باز کنید.

مرحله 2. در بالای صفحه روی Apple ID خود تقه بزنید و بعد از آن iCloud را انتخاب کنید. سپس به پایین صفحه برويد تا iCloud Drive را پیدا کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که گزينه WhatsApp نیز روشن باشد.

مرحله 3. حالا اپلیکیشن WhatsApp را باز کنید و روی Settings تقه بزنید، سپس گزینه Chats را انتخاب کنید.

مرحله 4. حالا روی Chat Backup تقه بزنید و بعد گزینه Back Up Now را انتخاب کنید تا از پیام‌های شما روی iCloud نسخه پشتیبان تهیه شود.

مرحله 5. اپلیکیشن WhatsApp را روی آی‌فون جدید خود نصب کنید. بعد از اتمام فرآیند تاییدیه شماره تلفن، شما یک گزینه به نام Restore Chat History را مشاهده خواهید کرد. این گزینه را انتخاب کنید تا واتساپ شروع به دانلود فایل‌های شما کند. به طور معمول بازیابی پیام‌های شما چیزی در حدود یک یا دو دقیقه زمان نیاز خواهد داشت، اما در پیام‌های خود زیاد از عکس و فیلم استفاده کرده باشید این زمان طولانی‌تر خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟