منتظر نسل جدید قاتل پرچمداران اندرویدی باشید
19/02/1396 - 10:24
وان‌پلاس 5 اوایل تیر ماه با اسنپدراگون 835 معرفی می‌شود!
طبق تازه‌ترین گزارشی که از سوی سایت گیزموچاینا منتشر شده، احتمالا در اواخر ماه ژوئن مصادف با اوایل تیر ماه امسال شاهد معرفی گوشی هوشمند وان‌پلاس 5 خواهیم بود. گفته می‌شود که این اسمارت‌فون از نمایشگر فول اچ‌دی و تراشه اسنپدراگون 835 بهره‌مند می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مدت‌ها است که شایعات زیادی درباره گوشی هوشمند وان‌پلاس 5 می‌شنویم. سری محصولات وان‌پلاس که لقب "قالت پرچمدار" (Flagship Killer) را یک می‌کشند، از جمله اسمارت‌فون‌های اندرویدی هستند که با بستر سخت‌افزاری قدرتمند و قیمت مناسب روانه بازار می‌شوند. وان‌پلاس 5 جدیدترین نسخه از این سری محصولات است.

مطلب پیشنهادی

گلکسی C10 اولین اسمارت‌فون با دوربین دوگانه سامسونگ!
گلکسی نوت 8 اولین اسمارتفون با دوربین دوگانه سامی نیست!

طبق گزارش سایت گیزموچاینا، این اسمارت‌فون احتمالا اوایل تیر ماه امسال معرفی خواهد شد. طبق گزارش به دست آمده، وان‌پلاس 5 قرار است از صفحه نمایشی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی بهره‌مند شود. همچنین اندازه نمایشگر آن به احتمال زیاد 5.5 اینچی باقی می‌ماند.

از دیگر مشخصات فنی که به این اسمارت‌فون نسبت داده شده، می‌توان به دوربین اصلی دوگانه و سیستم روی چیپ (SoC) قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام اشاره کرد. همچنین نکته جالبی در مورد ظرفیت رم این دستگاه وجود دارد! طبق گزارش‌ها، رم گوشی وان‌پلاس 5 ظرفیت 6 یا 8 گیگابایتی را ارائه می‌کند که بی‌شک ظرفیت افراطی برای اسمارت‌فون‌های فعلی به شمار می‌رود و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد! اسکنر اثر نگشت و حافظه داخلی پیش‌فرض 128 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی به شمار می‌روند.

باتری این اسمارت‌فون هم احتمالا یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است. با توجه به تجهیز وان‌پلاس 5 به نمایشگر فول‌ اچ‌دی، پیش‌بینی می‌کنیم که باتری 3500 میلی آمپر ساعتی آن عملکرد بسیار عالی برای دستگاه به ارمغان آورد. ضمن اینکه بی‌شک باتری دستگاه از تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی خواهد کرد. نظر شما در رابطه با گوشی هوشمند وان‌پلاس 5 چگونه است؟ آیا می‌توان آن را قاتل پرچمدار دانست؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟