نسبت تصویر 21:9 و تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام
13/02/1396 - 16:13
مشخصات سونی اکسپریا ایکس اولترا فاش شد!
به تازگی شاهد انتشار دو عکس رندر شده منتسب به گوشی اکسپریا ایکس اولترا سونی (Sony Xperia X Ultra) و همچنین برخی از مشخصات فنی این محصول بودیم. جالب‌ترین نکته موجود مربوط به نسبت تصویر احتمالی 21 به 9 این اسمارتفون می‌شود! با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر داشته باشیم.

شرکت سونی در زمینه تولید و عرضه فبلت‌ها بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت در سال 2013 فبلت اکسپریا زد اولترا (Xperia Z Ultra) را معرفی و روانه بازار کرد. این فبلت توانست موفقیت‌های خوبی را برای سونی به همراه داشته باشد. در سال 2016 هم شاهد عرضه اکسپریا ایکس ای اولترا (Xperia XA Ultra) بودیم. حال به نظر می‌رسد که این شرکت ژاپنی قصد دارد از فبلت جدید خود با نام اختصاصی اکسپریا ایکس اولترا پرده‌برداری کند.

مطلب پیشنهادی

گوشی فرزندتان را با اپلیکیشن Family Link گوگل کنترل کنید!
از اعتیاد فرزندتان به اسمارت‌فون‌ها پیش‌گیری کنید

طبق گزارش‌های جدید به دست آمده، فبلت اکسپریا ایکس اولترا از صفحه‌نمایش بسیار بلندی بهره‌مند می‌شود. این موضوع سبب خواهد شد که نسبت تصویر آن به 21:9 برسد! متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در مورد وضوح تصویر صفحه‌نمایش این گوشی منتشر شده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که سونی به وضوح تصویر فول اچ‌دی بسنده کند، البته با این تفاوت که تعداد پیکسل‌های نمایشگر در بخش طول آن به دلیل بلند بودن کمی افزایش پیدا می‌کنند.

همچنین گفته شده که اکسپریا ایکس اولترا از صفحه نمایشی 6.4 اینچی بهره‌مند می‌شود و سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 660 کوالکام در آن به‌کار خواهد رفت. رم دستگاه ظرفیت احتمالی 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را به همراه خواهد داشت. پیش‌بینی می‌کنیم که این فبلت از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی کند.

ظاهرا سونی برای دوربین اصلی گوشی هوشمند اکسپریا ایکس اولترا سنسوری 19 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است و در دوربین سلفی دستگاه از سنسوری 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده روی این فبلت، اندروید 7.0 نوقا عنوان شده و گفته می‌شود که یک باتری 3050 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی مورد نیاز گوشی را بر عهده می‌گیرد. ضمنا باتری این فبلت از قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در مورد زمان معرفی، عرضه و حتی قیمت فبلت 6.4 اینچی اکسپریا ایکس اولترا ارائه نشده است، اما احتمال می‌دهیم که به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم. نظر شما در مورد فبلت مذکور چگونه است؟ 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟