پروژکتور 4k واقعی
سونی از پروژکتور 4k واقعی خود با قیمتی باورنکردنی رونمایی کرد
همان‌گونه که اطلاع دارید پروژکتورهایی با تفکیک‌پذیری 4K را با قیمت‌های خیلی ارزانی نمی‌توانید خریداری کنید. اما به نظر می‌رسد این صحبت دیگر مربوط به گذشته است، به واسطه آن‌که شرکت سونی به تازگی از پروژکتورهای جدید خود رونمایی کرده است. پروژکتورهایی که به جای آن‌که 4K واقعی آن کارشناسان را تحت تاثیر قرار دهد قیمت باورنکردنی آن‌ها است که باعث تعجب همگان شده است.

1606683296_1_0.gif

برای یک موسسه آموزشی و حتا یک شرکت بزرگ هیچ کاری دشوارتر از آن نیست که به دنبال خرید یک پروژکتور 4K باشد. آن هم پروژکتوری که تفکیک‌پذیری واقعی را ارائه کد. اما محصول جدید سونی قادر است این مشکل را حل کند.

 به واسطه آن‌که محصول جدید سونی به نام VPL-VW285ES یک پروژکتور 4K بوده که به فناوری HDR تجهیز شده و به قیمت  5 هزار دلار در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. پروژکتورهایی که تا پیش از این سونی آن‌ها را عرضه می‌کرد به فناوری SXRD تجهیز شده بودند که دسترسی به تفکیک‌پذیری 4K واقعی را امکان‌پذیر می‌ساختند، اما متاسفانه قیمت این محصولات بیش از اندازه بالا بود. در حالی که 5 هزار دلار برای خرید چنین محصولی مقرون به صرفه به نظر می‌رسد، اما نباید از این موضوع غافل شویم که پروژکتورهای ارائه شده از سوی شرکت‌های همچون اوپتوما محصول UHD60 با قیمتی در محدوده 2000 دلار به فروش می‌رسند.

این‌گونه به نظر می‌رسد که سونی در استراتژی بازاریابی و قیمت‌گذاری محصولات خود تغییراتی داده است. به واسطه آن‌که سونی سال گذشته میلادی پروژکتوری را عرضه کرد که 15 هزار دلار قیمت داشت. سونی گفته است محصول ساخت این شرکت به فناوری‌هایی همچون ایربس پیشرفته برای بیشتر کردن کنتراست و جزییات در مکان‌های تاریک تجهیز شده است البته اگر قیمت برای شما اهمیتی ندارد، بد نیست بدانید محصول قدرتمند دیگری که سونی از آن رونمایی کرد پروژکتور VPL-VW385ES  است که قیمتی زیر 8000 دلار دارد و به یک عنبیه پیشرفته برای افزایش کنتراست و بیشتر کردن جزییات در مناطق تاریک تجهیز شده است.  

همچنین پروژکتور VPL-VW885ES که نوری برابر با 2000 لومن را ارائه می‌کند با قیمت 25 هزار دلار در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد. سونی با همکاری شریک تجاری خود کلایداسکیپ همچنین یک باندلی به همراه 10 فیلم رایگان را ارائه کرده است. اما برای آن‌که بتوانید این فیلم‌ها را تماشا کنید باید پخش‌کننده Starto 4K را تهیه کنید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟