ترفندهای راه‌اندازی چندین اکانت اینستاگرام در اندروید
چگونه چندین اکانت اینستاگرام را در اندروید اجرا کنیم؟
اینستاگرام در واقع یک پلتفرم فوق‌العاده برای به اشتراک گذاشتن عکس‌هاست. گاهی اوقات لازم است که به چندین اکانت اینستاگرام دسترسی داشته باشیم، سوییچ کردن بین اکانت‌ها در کامپیوتر کار آسانی است، اما در اندروید کار کمی دشوار می‌شود. بنابراین، قصد داریم با ارائه دو روش به شما بگوییم که چگونه می‌توانید چندین اکانت اینستاگرام را در اندروید اجرا کنید.

امروزه کاربران زیادی از اینستاگرام در دستگاه‌های اندرویدی خود استفاده می‌کنند. اینستاگرام یک اپ اندرویدی عالی است که می‌توانید از طریق آن عکس‌های سلفی خود را به اشتراک بگذارید، همانطور که می‌دانید شبکه اشتراک‌گذاری تصاویر به فیس بوک باز می‌گردد و برای این کار باید وارد اکانت فیس‌بوک خود شوید. با ترفندهایی که ما به شما می‌آموزیم می‌توانید از چندین صفحه اینستاگرام در دستگاه خود استفاده کنید. حال بیایید نگاهی به این روش‌ها بیاندازیم.

این روش بسیار ساده و آسان است و تنها کافیست اطلاعات مختصری در مورد ریشه‌یابی اندروید داشته باشید و یک اپ که به شما امکان می‌دهد از چندین اکانت اینستاگرام در اندروید استفاده کنید. پس مراحل زیر را دنبال کنید

مرحله اول. ابتدا، باید اندروید خود را روت یا ریشه‌یابی کنید. اپ switchme را در اندروید روت شده خود نصب نمایید.

مرحله دوم. حالا یک اکانت کاربری جدید در این اپ بسازید. این اکانت به شما کمک می‌کند تا بین چندین اکانت کاربری در اندروید خود سوییچ کنید.

مرحله سوم. وارد  اکانت دوم خود شوید. در اینجا هیچ اپ شخص ثالثی نصب نشده است.

مرحله چهارم. حال اینستاگرام را در اکانت دوم نصب کنید و شما می‌توانید از اکانت دیگر در دستگاه اندروید خود استفاده نمایید.

مرحله پنجم. در حال حاضر در اکانت اصلی، شما از یک اکانت اینستاگرام استفاده می‌کنید و در اکانت ثانویه از یک اکانت اینستاگرام دیگر.

کار تمام شد، شما حالا می‌توانید از چندین اکانت اینستاگرام در دستگاه اندرویدی خود استفاده نمایید.

استفاده از Instagram Plus

Instagram Plus اساساً نسخه مود شده اپ رسمی Instagram Android است که ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی را به ارمغان می‌آورد. این اپ بیشتر برای دانلود کردن تصاویر به اشتراک گذاشته شده در این پلتفرم استفاده می‌شود. با این حال، می‌توانید از Instagram Plus Apk برای اجرای چندین اکانت اینستاگرام در اندروید استفاده نمایید. برای آن که از امکان داشتن چندین اکانت اینستاگرام در اندروید بهره‌مند شوید مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول. ابتدا، Instagram Plus Apk را در گوشی هوشمند اندرویدی خود دانلود نمایید.

مرحله دوم. باید به settings> security> unknown sources بروید و سپس گرینه ‘Unknown Sources’ را فعال نمایید.

مرحله سوم. در مرحله بعد، باید به سراغ محلی بروید که Instagram Plus Apk را در دستگاه خود ذخیره کرده‌اید و بعد آن را نصب کنید.

مرحله چهارم. پس از نصب، اپ را از App Drawer اندرویدی خود باز کنید و در اکانت اینستاگرام خود ثبت نام نمایید.

نکته فوق‌العاده این جاست که شما می‌توانید از اپ رسمی اینستاگرام با این اپ استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید از Instagram Plus Apk برای اجرای دوگانه در گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده نمایید.

استفاده از GB Instagram

درست مانند Instagram Plus، GB Instagram جزو  بهترین Instagram Mod است که می‌توانید در گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که می‌توانید همیشه با استفاده از Instagram Mod ها یک اپ اینستاگرام اضافی دریافت کنید. بنابراین، در این روش، ما از GB Instagram Apk برای اجرای اپ‌های اینستاگرام دوگانه در اندروید استفاده می‌کنیم.

مرحله اول. ابتدا، آخرین نسخه GB Instagram Apk را در گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

مرحله دوم. بعد به Settings> Security بروید. در زیر منوی Security، ‘Unknown Sources’ را فعال نمایید.

مرحله سوم. حال، فایل GB Instagram APK را در اندروید خود باز کنید و روی دکمه ‘Install’  ضربه بزنید.

مرحله چهارم. هم اکنون، رابط مشابه اینستاگرام را خواهید دید. باید با GB Instagram از طریق ایمیل یا شماره تلفن ثبت نام کنید.

 به همین سادگی کار تمام شد. حالا می‌توانید از دو اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند خود استفاده کنید. اولین اکانت در واقع اپ اینستاگرام رسمی و دومی اکانت GB Instagram خواهد بود.

شما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها به راحتی از دو یا چند اکانت اینستاگرام بهره‌مند شوید، همچنین می‌توانید به کمک اپ‌های دیگر چندین اکانت واتس اپ هم داشته باشید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟