بدون این‌که نیاز به روت کردن داشته باشید
با این اپلیکیشن بی‌نظیر لینوکس را روی هر نوع دستگاه اندروید نصب کنید
محبوبیت سیستم‌عامل اندروید بر کسی پوشیده نیست و کاربران دستگاه‌های اندرویدی با قابلیت ماژولار بودن این سیستم‌عامل قادر به‌استفاده از آن برای کارهای مختلف هستند. اما، امروز قصد داریم شما را با یک اپلیکیشن فوق‌العاده و بی‌نظیر آشنا کنیم که با استفاده از آن می‌توانید سیستم‌عامل لینوکس را روی هر نوع دستگاه اندرویدی و بدون نیاز به‌روت کردن آن اجرا کنید.

1606683296_1_0.gif

شاید کاربران زیادی هستند که تمایل به‌اجرای سیستم‌عامل لینوکس بر روی اندروید دارند اما روش انجام آن‌را بلد نیستند. اما اپلیکیشن رایگانی برای این منظور وجود دارد که به‌کمک آن می‌توانید بدون کوچک‌ترین مشکلی به‌هدف خود برسید. نام این اپلیکیشن UserLand است و با نصب و اجرای آن بر روی دستگاه اندروید می‌توانید از بهترین قابلیت‌های لینوکس استفاده کنید.

تا پیش از ارائه این اپلیکیشن، اجرای لینوکس بر روی دستگاه اندروید کار چندان ساده‌ای نبود. این برنامه فوق‌العاده با حذف تمام فرآیندهای پیچیده به‌کاربر این امکان را می‌دهد تا به "شل لینوکس" دسترسی داشته باشد و از کار با نسخه کامل این سیستم‌عامل و مجموعه‌ای از اپ‌ها که در محیط گرافیکی اجرا می‌شوند لذت ببرد.

شاید جالب‌ترین و بهترین قابلیت این اپلیکیشن بی‌نظیر سادگی کار با آن است که تمام مراحل دشوار و پیچیده را از بین می‌برد.

رابط این اپلیکیشن بسیار ساده است و کاربر تنها باید تعیین کند که قصد کار با سیستم‌عامل، گیم یا یک اپلیکیشن خاص را دارد. بعد از آن، باید مستقیما سراغ ماشینی که ساخته برود تا از آن استفاده کند. این دسترسی می‌تواند از یکی از راه‌های SSH یا VNC باشد. این بخش نیز راحت و ساده است و تنها باید گذرواژه‌ای که تعریف کرده بودید را مشخص کنید.

علاوه بر این، کار با UserLand مشابه کار با لینوکس بر روی دسکتاپ است. یعنی مانند نسخه‌های مشهور دبیان و اوبونتو امکان دسترسی به "شِل" را به‌کاربر می‌دهند تا بتواند تمام فرامین را در آن اجرا کند و حتی پکیج‌ها را مدیریت کرده و بسته‌های به‌روزرسانی را نصب کند.

وقتی قصد استفاده از اپلیکیشن را داشته باشید کار ساده‌تر هم می‌شود. فقط اپی که مدنظر دارید را انتخاب و اجرا کنید. درست مانند همان کاری که روی دسکتاپ انجام می‌دهید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر ایوب
ایوب

مثل همیشه عالی