07/06/1396 - 02:15
بررسی 4 خودروی جایگزین احتمالی پراید
خودروی کیا پراید بهترین یا شاید تنها گزینه برای قشر کم درآمد جامعه محسوب می‌شود؛ اما دیگر پس سال‌ها تاخت پراید بر جاده‌های ایران وقت بازنشستگی رسیده‌ است. آیا خودروسازان ایرانی می‌توانند پس از حذف خط تولید پراید خودروی مناسبی را جایگزین آن کنند تا رضایت این گروه از خریداران خودرو را بدست بیاورند؟

1606683296_1_0.gif

در این مطلب سه مقاله مجزا را در زمینه " جایگزین‌های احتمالی پراید" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

بررسی مشخصات فنی خودرو سایپا ساینا

ساینا اتوماتیک داراي موتور 1.5 ليتري منطبق با استاندارد يورو 4 اروپا و نيز قابل ارتقا به يورو 5 مي باشد و در دو نوع گيربكس دستي و اتوماتيك توليد مي‌گردد. ترمز ABS مجهز به سيستم EBD از ويژگي‌هاي ديگر اين محصول مي‌باشد. تمامي اين ويژگي هاي عنوان شده مي تواند لذت صفر تا صد رانندگي را براي سرنشينان اين محصول به ارمغان آورد.

خودرو چانگان بنی جایگزین مناسبی برای پراید است؟

رونمایی سایپا از مجموعه موتورهای اختصاصی و کم مصرف خود در هفته گذشته و نیز اعلام رسمی بازنشستگی پراید تا پایان سال 97 همه خودروسازان را به تکاپو انداخته تا سهم مناسبی از پایین ترین بخش بازار خودروی ایران به دست آورند.

رنو کوئید یا سایپا کوئیک؟ کدام جایگزین پراید می‌شوند؟

بعد از قطعی شدن تصمیم مدیران سایپا برای از خط تولید خارج کردن پراید در پایان سال 97، گمانه زنی ها بر سر جایگزینی این خودرو بالا گرفت. در این مطلب دو خودرویی را که جایگزین احتمالی پراید خواهند شد بررسی کردیم. با شبکه همراه باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟