ترفند اینستاگرام
17/08/1396 - 15:55
آموزش ترفندهای اینستاگرام - از مدیریت کامنت تا حذف اکانت
اینستاگرام توانسته در سال‌های اخیر رشد چشمگیری در جذب کاربران خود به خصوص در ایران داشته باشد. در این مطلب به معرفی و آموزش ترفند‌های جالب اینستاگرام: از مدیریت کامنت‌ها تا ترفند‌های استوری و حذف اکانت پرداختیم. باشبکه همراه باشید.

در این مطلب چهار مقاله مجزا را در زمینه "ترفندهای کاربردی اینستاگرام" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.


آموزش جامع تنظیمات کامنت در اینستاگرام + عکس

اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تنظیمات کامنت‌گذاری روی پست‌هایشان را بنا به سلیقه شخصی خود انجام دهند. بدین منظور گزینه‌ها و حالت‌های مختلفی قابل پیاده‌سازی هستند که در ادامه این مقاله به آموزش آن‌ها می‌پردازیم. با سایت شبکه همراه باشید.


آموزش حذف و غیر فعال سازی اکانت اینستاگرام

بسیاری از کاربران برای حذف یا غیر فعال سازی اکانت اینستاگرام خود دچار مشکل می‌شوند. اکانت اینستاگرام به دو روش مختلف قابل غیر فعال کردن است که در یکی از روش‌ها اکانت باز هم قابل بازگشت خواهد بود و در روش دیگر اکانت برای همیشه حذف می‌شود. در ادامه قصد داریم به آموزش نحوه انجام این دو کار بپردازیم. با سایت شبکه همراه باشید.


آموزش ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی قابلیتی را ارائه کرده که به موجب آن کاربران می‌توانند در استوری خود نظرسنجی قرار دهند! بدین منظور باید یکی از استیکرهای اینستاگرام با نام Poll انتخاب شده و به عکس استوری ضمیمه شود. با سایت شبکه همراه باشید.


آموزش مخفی کردن استوری اینستاگرام از دید کاربران خاص

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که بخواهید یک استوری را در اینستاگرام خود ارسال کنید و تمایل نداشته باشید تا کاربر یا کاربران خاصی آن استوری را مشاهده کنند. خوشبختانه برای انجام این کار، اینستاگرام قابلیت مخفی کردن استوری را ارائه می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید.


 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟