جذب فالوئر بیشتر، دغدغه این روزهای کاربران اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام به سرعت فالوئر جذب کنید
دز این مطلب و با ارائه چند نکته مهم و کلیدی به شما کمک می‌کنیم تا خیلی سریع تعداد فالوئرهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.

1606683296_1_0.gif

با توجه به میلیون‌ها کاربری که هر روز از اینستاگرام استفاده می‌کنند، برای اینکه بتوانیم از دیگران متمایز باشیم خیلی سخت‌تر شده است. اگر تازگی‌ها تعداد فالوئرهایتان بیشتر نشده یا تعداد لایک‌های پست‌هایی که می‌گذارید افزایش پیدا نکرده احتمالا وقت آن رسیده تا بعضی از عادت‌ها و رفتارهای اینستاگرامیتان را تغییر دهید.

به همین دلیل، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله نکات مهمی را برای شما بیاوریم که با استفاده از آنها بتوانید خیلی سریع تعداد فالوئرهایتان در اینستاگرام را بالا ببرید.

چگونه در اینستاگرام خیلی سریع فالوئر جذب کنید

1- پست‌هایی که می‌گذارید را در سایر شبکه‌های اجتماعی هم منتشر کنید.

پست‌هایی که می‌گذارید را در سایر شبکه‌های اجتماعی هم منتشر کنید

  • برای بالا بردن تعداد فالوئرها بهتر است شروع به گذاشتن پست در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بکنید. یعنی اینکه پست‌ها را علاوه بر اینستاگرام در شبکه‌هایی مانند توییتر، فیسبوک، پینترست، یوتیب و حتی اگر وبسایت دارید در وبسایت خودتان به اشتراک بگذارید.
  • با انتشار پست‌های اینستاگرام در سایر شبکه‌ها افراد بیشتری را به سمت صفحه خودتان می‌کشید. این کار نه تنها باعث می‌شود تا مخاطبان فعلی شما پروفایل اینستاگرامتان را چک کنند، بلکه کاربران سایر پلتفرم‌های اجتماعی را تشویق می‌کند تا به سمت صفحه شما بیایند.

2- به پروفایل اینستاگرام سبک و سیاق منحصر به‌فردی بدهید

  • اینستاگرام یک وبسایت بصری و دیداری است. تصمیم کاربر برای دنبال کردن شما به کیفیت محتوایی که پست می‌کنید و همچنین نحوه ارائه شما بستگی دارد. پست کردن عکس‌هایی که با کیفیت پایین و به روش کاملا تصادفی گرفته شده‌اند می‌تواند به‌سادگی فالوئرهای بالقوه را از صفحه شما دور کند. شما می‌خواهید کاربران دیگر روی پروفایل شما کلیک کنند و از چیزی که می‌بینند لذت ببرند.
  • بهترین راه برای تشویق دیگران به تقه زدن روی دکمه Follow انتخاب یک استایل یا تم خاص است. با کمی جستجو تم‌های اینستاگرامی فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنید که می‌توانید از آنها بعنوان فریم‌ورک پروفایلتان استفاده کنید. هر کدام از آنها به شما کمک می‌کند تا عکس‌هایی که دارید را مرتب و ساماندهی کنید. با توجه به موارد گفته شده خیلی مهم است که هم کیفیت تک تک پست‌هایی که می‌گذارید قابل قبول باشد و هم شکل کلی پروفایلتان بالا باشد.

3- از هشتگ‌ها آگاهانه استفاده کنید

  • برای اینکه در اینستاگرام دیده شوید هشتگ‌ها خیلی مهم هستند و عدم توانایی در استفاده از هشتگ‌های مناسب در پست‌ها باعث محدود شدن دیده شدن شما توسط دیگران شود.
  • وقتی از هشتگ استفاده می‌کنید، نه تنها سعی می‌کنید هشتگ‌ها توصیفی باشند، بلکه باید تلاش کنید تا هشتگ‌های خیلی معروف را به کار بگیرید. با این کار، توجه هر کاربری که به دنبال موضوع خاصی می‌گردد را به خودتان جلب کنید. علاوه بر آن، سایر کاربرانی هم که هشتگ‌های معروف را جستجو می‌کنند شما را پیدا خواهند کرد.

4- ژئوتگ را فراموش نکنید

  • با افزودن مکان به پست‌هایی که می‌گذارید می‌توانید توجه کاربران محلی اینستاگرام را به خود جلب کنید. وقتی کاربر در زبانه Places که در نوار جستجوی اینستاگرام قرار دارد، مکانی را جستجو می‌کند ممکن است پست شما هم در نتایج جستجو نشان داده شود.
  • علاوه بر این، ژئوتگ‌ها در پیدا کردن رویدادها و اتقافاتی که در نزدیکی محل شما هستند کاربرد زیادی دارد. بهره گرفتن از ژئوتگ‌ها باعث می‌شود تا همیشه از ترندهای محلی مطلع باشید و همچنین فالوئرهای بیشتری در اینستاگرام پیدا کنید.

5- به پست‌ها کپشن اضافه کنید

یک تصویر می‌تواند به اندازه هزاران کلمه ارزش داشته باشد، اما فکر نکنید که همیشه می‌توانید از کپشن‌های تک جمله‌ای استفاده کنید. نوشتن کپشن‌های توصیفی به مخاطبان کمک می‌کند تا بیشتر درباره شما بدانند و حتی بتوانند چیزهای جدیدی پیدا کنند.

همچنین داشتن کپشن طولانی باعث می‌شود تا بیشتر به انسان شباهت داشته باشید تا اینکه به صورت مکانیکی عکس پست کنید. به غیر از این موارد، استفاده از کپشن راه فوق‌العاده‌ای برای ایجاد تعامل با فالوئرهایی است که پست شما را می‌بینند.

6- فیلم پست کنید

  • با اینکه اینستاگرام کارش را به عنوان پلتفرم فقط تصویر شروع کرد، اما محبوبیت فیلم‌ها دائما در حال افزایش است. فیلم‌های جالب، خنده‌دار، آموزش‌های کوتاه فقط گوشه کوچکی از محتوای فیلم‌ها است که می‌توانید با استفاده از آنها هزاران بازدید در اینستاگرام داشته باشید.
  • یک ترکیب خوب از فیلم و عکس می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن اکانت شما شود و فالوئرهای بالقوه را به سمت شما بکشاند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های تازه اینستاگرام، Reels است. ویژگی جدیدی که باعث دیده شدن اکانت شما می‌شود. در اینستاگرام Reelها کوتاه هستند و در واقع فیلم‌های 15 ثانیه‌ای هستند که می‌توانید به آنها موسیقی و جلوه‌های ویژه اضافه کنید. کاربران دیگران با استفاده از زبانه Reels می‌توانند شما را پیدا کنند، حتی می‌توانند با جستجوی آهنگی که استفاده می‌کنید آن‌را کشف کنند.

7- استورهای جذاب برای اینستاگرام بسازید

استورهای جذاب برای اینستاگرام بسازید

  • علاوه بر پست کردن فیلم به طور پیوسته، باید به فکر ساخت استوری‌های اینستاگرام به صورت متناوب باشید. استوری‌هایی که می‌گذارید در فید فالوئرها نشان داده می‌شود، همچنین از قسمت عکس پروفایل که در صفحه اینستاگرامتان وجود دارد قابل کلیک کردن است. استوری به کاربران به‌روزرسانی‌های کوتاه ارائه می‌دهد و کمک می‌کند تا آنها نگاه کوتاهی به زندگی روزانه شما داشته باشند.
  • ویژگی استوری انعطاف زیادی دارد و می‌توانید عکس، فیلم‌های زنده و حتی فیلم‌های از پیش ضبط شده را استوری کنید. حتی می‌توانید برای فالوئرها نظرسنجی‌های تعاملی درست کنید و پیام بنویسید. فراموش نکنید برای بهتر دیده شدن به استوری هشتگ اضافه کنید.
  • با اینکه عمر استوری فقط 24 ساعت است، اما همچنان می‌توانید با استوری‌های آرشیوی هایلایت بسازید. در نتیجه کلیپ‌های محبوب شما در بالای پروفایلتان برای هر مدتی که دوست داشته باشید در دسترس خواهند بود.

مطالب پیشنهادی:

 

8- بطور مرتب پست بگذارید

بطور مرتب پست بگذارید

  • در سال 2018 بود که اینستاگرام توضیح داد بعضی از پست‌های خاص چگونه در فید نمایش داده می‌شوند. به نظر می‌رسد که الگوریتم اینستاگرام عکس‌ها را بر اساس مرتبط بودن و تازگی اولویت‌بندی می‌کند. به عبارتی دیگر، اگر به تازگی پستی گذاشته باشید احتمال اینکه در فید کاربر دیگر نمایش داده شود خیلی بالاتر می‌رود.
  • شاید نتوانید آنچه که کاربران دیگر دوست دارند را کنترل کنید، اما می‌توانید تعداد دفعاتی که پست می‌گذارید را کنترل کنید. گذاشتن پست به صورت روزانه یک ترفند سریع اینستاگرامی برای جذب فالوئرهای بیشتر است.

9- IGTV بسازید

یکسری IGTV بسازید

  • اگر می‌خواهید فیلم‌هایتان را به سطح بالاتری ببرید، باید به فکر ساخت یکسری IGTV باشید. IGTV پلتفرم فقط فیلم اینستاگرام است و بر خلاف اپ اینستاگرام می‌توانید فیلم‌هایی با طول حداکثر 10 دقیقه آپلود کنید. این فیلم‌ها با اپ استاندارد اینستاگرام یکپارچه می‌شوند، برای همین کاربران برای دیدن آنها نیازی به اپ IGTV ندارند.
  • با فیلم‌هایی که از نظر زمانی  بلندتر هستند این شانس را دارید که محتوایی با عمق بیشتر نشان دهید. چه فیلم‌های آموزشی و حاوی اطلاعات مختلف بسازید و چه به سمت تفریح و سرگرمی بروید، فیلم‌های طولانی‌تر به شما این امکان را می‌دهند تا کاربران بیشتری جذب خود کنید. کاربران می‌توانند فیلم‌های IGTV را در فید خودشان ببینند، اما می‌توانید با افزودن هشتگ‌های مرتبط امکان دیده شدن فیلم‌ها را بیشتر کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟