نیم نگاهی به نقاط قوت گلکسی A8 مدل 2018 سامسونگ
چرا گلکسی A8 مدل 2018 از بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار است؟
اگر به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی با کیفیت و قدرتمند هستید، شک نکنی که گلکسی A8 مدل 2018 سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌های خرید پیش رویتان محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به دلایل قانع کننده‌ای اشاره کنیم که نشان می‌دهند گلکسی A8 مدل 2018 سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی فعلی بازار به شمار می‌رود. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

سامسونگ در ماه دسامبر سال 2017 رسما از سری جدید گوشی‌های گلکسی A رونمایی کرد که گلکسی A8 هم در بین آن‌ها وجود داشت. اگر نگاهی به مشخصات فنی و طراحی گلکسی A8 مدل 2018 سامسونگ بیندازید متوجه می‌شوید که این اسمارتفون یک گوشی اندرویدی بسیار قدرتمند و با کیفیت است که البته قیمت چندان مقرون به صرفه‌ای را هم به همراه ندارد.

در این مقاله ما قصد داریم به دلایلی اشاره کنیم که نشان می‌دهند چرا گوشی گلکسی A8 مدل 2018 سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی فعلی موجود در بازار است. بنابراین اگر قصد خرید یک اسمارتفون جدید را دارید، توصیه می‌کنیم این مقاله اختصاصی را از دست ندهید و با سایت شبکه همراه باشید.

دلیل اول: طراحی بسیار زیبا و مدرن

سری گوشی‌های گلکسی A سامسونگ گوشی‌های میان رده رو به بالای این شرکت کره‌ای محسوب می‌شوند و گلکسی A8 مدل 2018 هم از نظر طراحی و ظاهر همین استراتژی را دنبال کرده است. این گوشی از بدنه فلزی شیشه‌ای بسیار مقاومی بهره می‌برد و به استاندارد ضد آب IP68 هم مجهز است. سامسونگ در طراحی صفحه نمایش این گوشی دقت بالایی به خرج داده و حاشیه‌های بسیار باریکی را برای آن در نظر گرفته و حتی دکمه هوم را هم برای مدرن‌تر شدن ظاهر گوشی به پنل پشت آن منتقل کرده است. این موضوعات سبب شده که با در دست گرفتن گلکسی A8 مدل 2018 سامسونگ حس بسیار خوبی به شما منتقل شود. پس طراحی بسیار زیبا و مدرن این گوشی یکی از اولین دلایلی است که آن را به یک گزینه خرید عالی تبدیل می‌کند.

دلیل دوم: صفحه نمایش با کیفیت

سامسونگ گوشی گلکسی A8 مدل 2018 را به یک صفحه نمایش بسیار خوب و با کیفیت مجهز کرده است. صفحه نمایش این گوشی 5.6 اینچی و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) است و وضوح تصویر 2220 در 1080 پیکسل را ارائه می‌کند. بدین سبب تراکم پیکسلی نمایشگر این گوشی به چیزی در حدود 441 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. ضمنا سامسونگ نمایشگر گلکسی A8 مدل 2018 را با شیشه محافظ گوریلاگلس پوشانده و نمایشگر دستگاه از قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" یا همان "Always on Display" هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. پس کیفیت صفحه نمایش گلکسی A8 مدل 2018 هم یکی دیگر از اصلی‌ترین دلایلی است که خرید این اسمارتفون را برایتان به گزینه خوبی تبدیل می‌کند.

دلیل سوم: قدرت پردازشی عالی

گلکسی A8 مدل 2018 به تراشه و رم قدرتمندی هم مجهز است و قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد. این موضوع هم یکی دیگر از نقاط قوت این اسمارتفون با کیفیت به شمار می‌رود. سامسونگ این گوشی را به تراشه 7885 مجهز کرده که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. رم این گوشی هم ظرفیت خوب 4 گیگابایتی ارائه می‌کند. این ترکیب سبب شده که گلکسی A8 مدل 2018 از نظر قدرت پردازشی هم یک محصول بسیار با کیفیت باشد.

دلیل چهارم: دوربین اصلی قدرتمند

کیفیت عکسبرداری دوربین اصلی گلکسی A8 مدل 2018 هم یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی به شمار می‌رود. دوربین اصلی اسمارتفون مذکور از یک سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

دلیل پنجم: دوربین سلفی دوگانه

یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های گلکسی A8 مدل 2018 مربوط به دوربین سلفی آن می‌شود که از دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی قدرتمند تشکیل شده است. اگر از علاقمندان به عکسبرداری سلفی هستید، شک نکنید که گلکسی A8 مدل 2018 سامسونگ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید پیش رویتان باشد.

دلیل ششم: اسکنر انگشت با کیفیت

برخلاف سری‌های پیشین محصولات گلکسی A، سامسونگ اسکنر انگشت گلکسی A8 مدل 2018 را به پنل پشت گوشی منتقل کرد و از یک اسکنر بسیار قدرتمند هم در این گوشی استفاده می‌کند. بنابراین این موضوع هم می‌تواند یکی دیگر از نقاط قوت گلکسی A8 مدل 2018 باشد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به 6 دلیل قانع کننده اشاره داشتیم که نشان می‌دهند چرا گلکسی A8 مدل 2018 سامسونگ در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی است که می‌توانید خریداری کنید. این گوشی هم اکنون با قیمتی در حدود 2،450،000 تومان به فروش می‌رسد که قیمت چندان کمی هم به شمار نمی‌رود. نظر شما در رابطه با گلکسی A8 مدل 2018 چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟