8 دلیل قانع کننده برای خرید گوشی نوکیا 8
چرا نوکیا 8 یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی فعلی است؟
یکی از گوشی‌های اندرویدی با کیفیتی که شاید کمتر در مورد آن شنیده باشید یا کمتر به آن توجه کرده باشید گوشی هوشمند نوکیا 8 است. این گوشی یک پرچمدار اندرویدی عالی و نسبتا مقرون به صرفه محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم مشخص کنیم که چرا نوکیا 8 یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی فعلی بازار است. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

وقتی صحبت از پرچمداران اندرویدی یا بهتر بگوییم بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار به میان می‌آید، ذهن اغلب ما به سمت سری گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ سوق پیدا می‌کند و به یاد گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس می‌افتیم. در بهترین شرایط شاید گوشی‌هایی مثل گلکسی نوت 8، ال‌جی جی 6، ال‌جی وی 30 و برخی محصولات دیگر هم به یاد ما بیفتند، اما کمتر کسی به یاد گوشی نوکیا می‌افتد!

نوکیا 8 که در سپتامبر سال 2017 توسط شرکت فنلاندی نوکیا و با همکاری کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال معرفی شد و یک محصول بسیار با کیفیت و قدرتمند است. اما به دلیل مشکلاتی که طی چند سال پیش برای نوکیا به وجود آمد و این شرکت نتوانست گوشی‌های هوشمندی را تولید کند، اغلب ما این گوشی را از لیست پرچمداران اندرویدی حذف کرده‌ایم. ما در این مقاله ثابت می‌کنیم که چرا نوکیا 8 یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی فعلی است!

دلیل اول: بدنه فلزی شیشه‌ای بسیار خوش دست

نوکیا و اچ‌ام‌دی گلوبال در طراحی گوشی نوکیا 8 دقت زیادی به خرج داده‌اند و در این راستا هم بسیار خوب عمل کرده‌اند. نوکیا 8 از نظر ظاهر بسیار شکیل است و بدنه آن از فلز و شیشه ساخته شده و دوام مناسبی دارد. یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این گوشی مربوط ب خوش دست بودن آن می‌شود. این حس فقط زمانی برای شما قابل درک خواهد بود که نوکیا 8 را در دستتان بگیرید. به جرئت می‌توانیم بگوییم که حسی که از در دست گرفتن  این گوشی به کاربر منتقل می‌شود، چندان دست کمی از حس در دست گرفتن گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 8 سامسونگ ندارد.

مطلب پیشنهادی

پرچمدار نوکیا معرفی شد؛ تراشه اسنپدراگون 835 و نمایشگر QHD
گوشی اندرویدی نوکیا 8 را با قیمت 600 یورو بخرید!

دلیل دوم: تراشه اسنپدراگون 835

نوکیا 8 مثل تمام پرچمداران اندرویدی برتر سال 2017 از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌برد که قدرت عملکرد بسیار بالایی دارد. این گوشی به دلیل بهره‌مند یاز تراشه مذکور قابلیت اجرای هر بازی و اپلیکیشن سنگینی را خواهد داشت که این امر هم از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

دلیل سوم: مولتی‌تسکینگ عالی (رم مناسب)

نوکیا 8 یک مولتی‌تسکر یا گوشی چند کاره است و این مسئله به دلیل بهره‌مندی گوشی از رم با ظرفیت بالا امکانپذیر شده است. نسخه پایه‌ای این گوشی از رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد و در مولتی‌تسکینگ بسیار خوب عمل می‌کند، اما جالب‌تر از آن عملکرد نسخه برتر گوشی است که از رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد و خیلی راحت می‌توانید چندین اپلیکیشن را در پس زمینه خود مدیریت کرده و بدون کوچک‌ترین کندی اطلاعات آن‌ها را آنالیز نماید.

مطلب پیشنهادی

چگونه می‌توانیم از گوشی اندرویدی به عنوان مانیتور دوم استفاده کنیم؟

دلیل چهارم: دوربین اصلی عالی

دوربین اصلی گوشی هوشمند نوکیا 8 از دو سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده که به صورت عمودی روی پنل پشت دستگاه نصب شده‌اند. دوربین اصلی نوکیا 8 از ویژگی‌هایی مثل فوکوس خودکار مرحله‌ای، فوکوس خودکار لیزری و ثبت تصویر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند و چراغ فلش دوبلی هم برای آن در نظر گرفته شده است. شاید دوربین اصلی نوکیا 8 قدرتمندترین دوربین فعلی در بین اسمارتفون‌های اندرویدی نباشد، اما مطمئن باشید گوشی مذکور از این نظر در لیست 10 گوشی برتر فعلی قرار خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌ها برای عکسبرداری سلفی + عکس
بهترین گوشی‌های با دوربین سلفی قدرتمند را بشناسید!

دلیل پنجم: دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

اگر علاقمند به ضبط عکس‌های سلفی هستید، نوکیا 8 یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان خواهد بود چرا که از یک لنز دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. لنز دوربین سلفی این گوشی بسیار با کیفیت است و تصاویر سلفی فوق‌العاده‌ای را ضبط می‌کند.

مطلب پیشنهادی

با این اپ‌ها تلویزیون و دستگاه‌های هوشمند را از راه دور کنترل کنید + دانلود
جلوی تلویزین لم بدهید و با اسمارت‌فون خود کانال‌ها را عوض کنید

دلیل ششم: وضوح تصویر عالی صفحه نمایش

دلیل ششمی که باعث می‌شود گوشی نوکیا 8 در لیست بهترین پرچمداران اندرویدی سال قرار بگیرد با کیفیت صفحه نمایش آن ارتباط دارد. صفحه نمایش 5.3 اینچی گوشی نوکیا 8 وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا اصطلاحا QHD را ارائه می‌کند. این موضوع سبب شده که تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی به چیزی در حدود 554 پیکسل در هر اینچ برسد. بنابراین وضوح تصویر و تراکم پیکسلی عالی نمایشگر هم یکی دیگر از نقاط قوت اصلی گوشی نوکیا 8 محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی

کدام گوشی ساخت 2017 بیشترین عمر باتری را دارد؟
با پنج گوشی دارای باتری قدرتمند آشنا شوید

دلیل هفتم: باتری مناسب

نوکیا 8 از یک باتری 3090 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. مدعی نیستیم که باتری این گوشی عملکرد چندان فوق‌العاده‌ای دارد اما در مقایسه با باتری اغلب پرچمداران اندرویدی کیفیت بهتری را ارائه می‌کند. این موضوع هم از دیگر نقاط قوتی نوکیا 8 محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی

فقط با این روش می‌توانید بدون باطل کردن ضمانت اندروید، دستگاه‌تان را روت کنید
دیگر نگران از بین رفتن ضمانت اندروید دستگاه‌تان نباشید

دلیل هشتم: قیمت مناسب

آخرین دلیلی که سبب می‌شود گوشی نوکیا 8 به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی فعلی موجود در بازار شناخته شود با قیمت آن ارتباط دارد. قیمت گوشی نوکیا 8 در حدود 2 میلیون تومان است که در مقایسه با گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ یا حتی ال‌جی وی 30 و جی 6 به مراتب مقرون به صرفه‌تر است.

جمع‌بندی

بنابراین با توجه به 8 دلیل عنوان شده مطمئنا گوشی نوکیا 8 هم اکنون یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار است. نظر شما در رابطه با این اسمارتفون و طراحی شرکت فنلاندی نوکیا چیست؟ از نظر شما آیا نوکیا 8 می‌تواند رقیبی برای گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 8 سامسونگ باشد؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر مهمان
مهمان

یه نگاهی به هواوی و آنر بیندازید !