با بهترین اپ‌های اندرویدی برای انتقال اطلاعات از طریق وای‌فای آشنا شوید
چگونه فایل‌ها را با بهترین اپ‌های اندروید از طریق وای‌فای و با سرعت بالا انتقال دهیم
کمتر کسی را پیدا می‌کنید که فایل‌های روی دستگاه اندرویدی خود را به یک دستگاه یا پی‌سی دیگر یا برعکس انتقال ندهد. کاربران برای این مورد از اپ‌های زیادی استفاده می‌کنند تا بتوانند فایل‌ها را انتقال دهند. یکی دیگر از روش‌های انتقال فایل استفاده از بلوتوث است اما سرعت انتقال اطلاعات اصلا زیاد نیست. در مقاله امروز برخی از بهترین اپ‌های اندروید برای انتقال فایل‌ها از طریق وای‌فای با سرعت بالا را به‌شما معرفی می‌کنیم.

1- اپ Zapaya برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

ابزار Zapaya یکی از بهترین اپ‌های موجود برای انتقال فایل‌ها از اندروید به اندروید از طریق وای‌فای مستقیم و با سرعت خیلی بالا است. کافی است این اپ را نصب کنید و سپس فایل‌هایی که می‌خواهید به یک دستگاه اندرویدی دیگر انتقال دهید را انتخاب کنید. کار با اپلیکیشن Zapaya فوق‌العاده است و از چندین زبان مختلف پشتیبانی می‌کند.

2- اپ Xender برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

این روزها خیلی از کاربران اندروید و حتی آیفون با اپلیکیشن Xender آشنا هستند. چرا که این تنها اپلیکیشنی است که به‌شما اجازه می‌دهد تا فایل‌ها را از اندروید به اندروید و هم‌چنین آیفون به اندروید انتقال دهید. سرعت انتقال اطلاعات در این اپ خوب است و با استفاده از آن می‌توانید چندین فایل را با چندین کاربر به‌اشتراک بگذارید.

 

3- اپ (Send Anywhere (File Transfer برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

اپلیکیشن Send Anywhere یکی از بهترین ابزارهای اندرویدی برای انتقال فایل از طریق وای‌فای و با سرعت بالا است. با این اپ، ارسال فایل به هر مقصدی ساده می‌شود. برای انتقال فایل کافی است یک کلید 6 رقمی را برای جفت شدن دستگاه‌ها وارد کنید. نکته خوب این اپلیکیشن عدم نیاز به Sign Up یا لاگین کردن است. فقط دستگاه‌ها را جفت‌سازی کنید و داده‌ها را با سرعت بالا از طریق وای‌فای انتقال دهید.

4- اپ ShareIt برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

اپلیکیشن ShareIt یکی از محبوب‌ترین اپ‌های در دسترس برای پی‌سی و اسمارت‌فون است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان فایل‌ها را از اندروید به پی‌سی یا از پی‌سی به اندروید با سرعت خیلی بالا انتقال داد. هم‌چنین می‌توان چندین فایل را در یک زمان ارسال کرد. عمل جفت‌سازی دستگاه‌ها بسیار ساده و حتی ساده‌تر از اپ‌های دیگر است.

5- اپ File Transfer برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

اپلیکیشن File Transfer نسخه پیشرفته برنامه File Transfer وایرلس است که با امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیری مانند تامبنیل، نمایش لیست، نصب APK وایرلس، مدیریت اپ، جستجو و بسیاری موارد دیگر همراه است. این اپ ساده‌ترین و سریع‌ترین راه ارسال و دریافت فایل‌ها و پوشه‌ها از سایر اسمارت‌فون‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترها است. نرم‌افزار انتقال فایل File Transfer به‌صورت چند سکویی روی مک، ویندوز، آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و اندروید کار می‌کند.

6- اپ ES File Explorer File Manager برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

اپلیکیشن انتقال فایل ES File Explorer File Manager فایل‌های شما را به بهترین و ساده‌ترین شکل مدیریت می‌کند. این برنامه یک ابزار مدیریت فایل با ویژگی‌های کامل (عکس، موزیک، فیلم، سند و اپ) برای استفاده‌های محلی و هم‌چنین تحت شبکه است. کافی است دو دستگاه را به یک روتر وصل کنید تا فایل‌ها را از طریق وای‌فای انتقال دهید.

7- اپ AirDroid: Remote access & File برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

نرم‌افزار AirDroid: Remote access & File به‌شما امکان دسترسی و مدیریت گوشی یا تبلت اندرویدی را از ویندوز، مک یا وب، به‌صورت وایرلس و رایگان می‌دهد.

8- اپ Portal برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

با اپ Portal عکس‌ها، فیلم‌ها و سایر فایل‌های خود را خیلی سریع و بی‌دردسر از کامپیوتر به گوشی انتقال دهید. سادگی این برنامه در درگ اند دراپ بودن آن است.

9- اپ Filedrop – Pair and Share برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

نرم‌افزار Filedrop – Pair and Share یک اپ زیبا و خیلی کوچک برای به‌‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق وای‌فای است. با این برنامه فایل‌ها و عکس‌ها را ساده انتقال دهید. اپ Filedrop برای ویندوز و مک در دسترس است.

10- اپ iShare | Airdrop for Android برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

اپلیکیشن iShare سریع‌ترین روش برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین دستگاه‌های اندروید با هات‌اسپات است. این ابزار رایگان، سریع و ساده امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها به دستگاه‌های مجاور را از طریق یک لینک ad-hoc که به‌طور خودکار ساخته می‌شود در اختیار کاربران می‌گذارد.

11- اپ FlyingFile برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

اگر دنبال ساده‌ترین و سریع‌ترین راه انتقال فایل‌ها بین تمام دستگاه‌ها هستید باید FlyingFile را امتحان کنید. این مینی اپلیکیشن انتقال بلادرنگ فایل را از طریق اتصال پی‌سی و موبایل با یک اکانت فراهم می‌سازد. هم‌چنین می‌توانید از وای‌فای دایرکت برای انتقال فایل‌ها بین دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنید.

12- اپ Software Data Cable برای انتقال فایل با سرعت بالا از طریق وای‌فای

با اپلیکیشن Software Data Cable گوشی‌ها، پی‌سی، تبلت‌ها، مک و تلویزیون را به‌هم وصل کنید و محتوای خود مانند عکس‌ها، فایل‌ها، پوشه‌ها و فیلم‌ها را به‌صورت وایرلس با سرعت سریع نور انتقال دهید. برای این کار وای‌فای را روشن کنید و با اسکن کد QR به سایر دستگاه‌ها وصل شوید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟