خانواده جدید کراس‌اوورهای سیتروئن وارد بریتانیا می‌شوند
جدیدترین کراس‌اوور کامپکت C3 ایرکراس سیتروئن معرفی شد + گالری عکس
شرکت خودروسازی سیتروئن در آستانه ورود جدیدترین محصول خود، کراس‌اوور کامپکت C3 ایرکراس (C3 Aricross)، به بازار بریتانیا قیمت دقیق و مشخصات فنی آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. طبق برنامه، این خودرو در تاریخ 1 نوامبر در بریتانیا عرضه شود.

1606683296_1_0.gif

خودروی جدید سیتروئن C3 ایرکراس در حقیقت خواهر "اپل کراس‌لند ایکس"، مدل بعدی پژو 2008 و کوچک‌ترین عضو از خانواده کراس‌اوورهای این شرکت فرانسوی به‌حساب می‌آید.

کراس‌اوور جدید حدود 85 ترکیب شخصی‌سازی شده متفاوت را به طراحی خاص و متمایز خود اضافه کرده و با به‌کارگیری فناوری‌های زیاد و متنوع قصد دارد مخاطبان خود را از هر نظر راضی کند. از جمله فناوری‌هایی که در این مدل به‌کار گرفته شده می‌توان به سیستم ناوبری کنترل شده سه‌بعدی، باز کردن در و روشن کردن خودرو بدون نیاز به کلید، یک دوربین معکوس، سیستم هشدار خروج از خط  و مانیتورینگ نقطه کور خودرو اشاره کرد.

سیتروئن ادعا می‌کند این خودرو از نظر فضای درنظر گرفته شده برای سرنشینان بهترین است. به‌رغم ظاهر کراس‌اوور آن، خبری از آل‌ویل درایو نیست و سیتروئن هیچ برنامه‌ای برای آن درنظر نگرفته است. اما یک سیستم کنترلی که Grip نامیده می‌شود حرکت خودرو در شرایط مختلف رانندگی را بهینه می‌کند.

سیستم اینفوتینمنت هفت اینچی C3 همه فانکشن‌های مهم این وسیله نقلیه را به‌صورت یک مجموعه به سرنشیان ارائه می‌دهد. این فانکشن‌ها شامل سیستم تهویه هوا، رادیو، تلفن و ناوبری، آندروید اتو، اپل کارپِلِی، میرورلینک، و هم‌چنین سیستم ناوبری سه‌بعدی کنترل شده توسط صدا می‌شود. این خودرو، اولین محصول سیتروئن است که به پاد شارژ وایرلس برای دستگاه‌های موبایل مجهز است. 

سیستم موتور این خودرو از واحدهای Pure Tech بنزینی سه سیلندر و BlueHDi دیزلی چهار سیلندر برای حالت‌های گوناگون تیونینگ تشکیل شده است. موتور این مدل در سه نسخه 82PS برای PureTech با 1.2 لیتر، و 110PS و 130PS برای توربوشارژ شده است. مدل‌های دیزلی نیز شامل نسخه‌های 100PS و 120PS برای BlueHDi با 1.6 لیتر است. مدل‌های بنزینی توربو از یک سیستم انتقال خودکار شش سرعته نیز برخوردار هستند.

قیمت این خودروها از 13 هزار و 995 پوند برای مدل رده پایین 82PS آغاز می‌شود و گران‌قیمت‌ترین آن‌ها مدل BlueHDi 120 با قیمت 19 هزار و 720 پوند است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟