خبر خوب برای دارندگان دستگاه‌های آیپد و آیفون
اپل اشتراک‌گذاری وای‌فای در iOS 11 را ساده‌تر می‌کند
با انتشار نسخه جدید iOS 11 کسانی که از این سیستم‌عامل روی آیفون و آیپدشان استفاده می‌کنند، می‌توانند بدون نیاز به دانستن و وارد کردن رمز عبور شبکه‌های وای‌فای، به آن‌ها وصل شده و به گشت‌زنی در اینترنت مشغول شوند.

1606683296_1_0.gif

این روزها در اختیار گذاشتن رمز عبور شبکه ‌وای‌فای خانگی امری کاملا عادی و طبیعی شده و اوضاع به‌گونه‌ای پیش رفته که حتی اگر این کار را نکنید، میهمان شما ناراحت می‌شود. پس وقتی دستگاه‌های شما از قبل تنظیم شده چرا حتما باید همان حروفی که به‌صورت رندوم انتخاب کرده‌اید را دو دستی تقدیم دیگران کنید؟

مطلب پیشنهادی

روتر وای‌فای جدید کوالکام آی‌کیو خانه‌های هوشمند را افزایش می‌دهد
ارتباطات سریع‌تر و ساده‌تر با روترهای مش وای‌فای

همان‌طور که در اخبار متوجه شدید، اپل نسخه جدید سیستم‌عامل خود یعنی iOS 11 را معرفی کرد. حالا طبق خبری که 9to5mac منتشر کرده اپل این مشکل را در این سیستم‌عامل حل کرده است. در متن این خبر آمده که به‌روزرسانی جدید iOS شامل یک ویژگی جدید اشتراک‌گذاری وای‌فای است. این ویژگی باعث می‌شود نیازی به پیدا کردن کلمه عبوری که روی روتر گذاشته شده نداشته باشید. نحوه کار آن‌هم بسیار ساده است: اگر دستگاهی که سیستم‌عامل آن iOS 11 است سعی کند به شبکه وای‌فای شما متصل شود، یک پیام روی صفحه دستگاه‌های iOS که در نزدیکی‌تان هستند، ظاهر می‌شود مبنی بر این‌که آیا تمایل دارید کلمه عبورتان را به اشتراک بگذارید یا نه. کافی است روی گزینه "Send Password" ضربه بزنید تا کلمه عبور به‌صورت خودکار در محل درخواست رمز روی دستگاه متقاضی ظاهر و بعد از آن به شبکه وصل شود.

البته سایت 9to5mac تأکید می‌کند برای انجام این کار دستگاه‌ها باید نزدیک به هم باشند و علاوه بر این، باید آنلاک شده باشند تا این قابلیت به‌درستی کار کند. به این ترتیب، همسایه‌ها نمی‌توانند با وارد شدن به گوشی شما دنبال استفاده از اینترنت رایگان باشند.

طبق گفته‌های اپل iOS 11 برای دستگاه‌های آیفون و آیپد در یکی از ماه‌های فصل پاییز سال جاری عرضه می‌شود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟