کنفرانس پنج‌شنبه آینده هوآوی رسمی شد!
هوآوی میت 9 و میت 9 پلاس سیزهم آبان معرفی می‌شوند
هوآوی امروز به طور رسمی تیزری را منتشر کرده که در آن به برگزاری کنفرانسی اختصاصی در روز سوم ماه نوامبر، مصادف با روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه اشاره می‌کند. به احتمال زیاد در این کنفرانس شاهد معرفی رسمی فبلت هوآوی می 9 (Huawei Mate 9) و هوآوی میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro) خواهیم بود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

هوآوی هم اکنون سومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی در دنیا است. مدتی است که شایعات و خبرهای غیر رسمی متعددی در رابطه با فبلت هوآوی میت 9 می‌شنویم. جمع‌بندی از این شایعات را می‌توانید در مقاله "هوآوی میت 9 با دوربین دوگانه و تراشه کرین 960 معرفی می‌شود!" مطالعه کنید. 

با توجه به سیر عظیم شایعاتی که در رابطه با این فبلت و نسخه پرو آن منتشر شده بود، پیش‌بینی می‌کردیم که به‌زودی و در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی این محصول باشیم. حال هوآوی به طور رسمی تیزری را منتشر کرده و در این تیزر به برگزاری کنفرانسی اختصاصی در روز سوم ماه نوامبر، مصادف با روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه اشاره می‌کند. بنابراین به احتمال زیاد در جریان این کنفرانس شاهد رونمایی رسمی از فبلت میت 9 و میت 9 پرو هوآوی خواهید بود.

بنا به گزارش‌های به دست آمده، احتمالا شرکت هوآوی فبلت میت 9 را به صفحه نمایشی 5.9 یا 6 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی مجهز می‌کند. در سمت مقابل نسخه پرو یا پیشرفته‌تر این فبلت به احتمال زیاد از صفحه نمایشی با لبه خمیده بهره‌مند می‌شود. طبق ادعای برخی از کارشناسان، این احتمال وجود دارد که هوآوی صفحه نمایش فبلت میت 9 پرو را با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا QHD در نظر بگیرد.

هوآوی میت 9

هر دو نسخه از فبلت میت 9 هوآوی به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز می‌شوند و سنسور دوربینی 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی آن‌ها استفاده خواهد بود. گفته شده که این سنسور دوربین احتمالا از نوع لایکا (Leica) خواهد بود و چراغ LED دوبل هم برای آن در نظر گرفته می‌شود. سیستم روی چیپی (SoC) که هوآوی در فبلت میت 9 از آن استفاده می‌کند، احتمالا تراشه کرین 960 (Kirin 960) این شرکت خواهد بود که به تازگی به عنوان پرچمدار سری تراشه‌های کرین هوآوی معرفی شده است.

پیش‌بینی شده که نسخه‌ای از فبلت هوآوی میت 9 از رم 6 گیگابایتی مجهز شود. شاید فبلت هوآوی میت 9 پرو به رم 6 گیگابایتی مجهز شود و نسخه اصلی این محصول با همان رم 4 گیگابایتی روانه بازار گردد. طبق شایعاتی که پیش از این در رابطه با فبلت هوآوی میت 9 ارائه شده بود، ظاهرا این محصول از رم 4 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود و از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی می‌شود که به ترتیب قیمتی در حدود 502 و 576 دلار خواهند داشت. بنابراین به احتمال زیاد نسخه پرو این فبلت به رم 6 گیگابایتی مجهز می‌شود.

گفته شده که نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی فبلت میت 9 از حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره‌مند خواهد شد و قیمت آن در حدود 694 دلار در نظر گرفته شده است که بدون تردید قیمت بسیار گران و غیررقابتی محسوب می‌شود. در نهایت باید اشاره داشته باشیم که هنوز مشخصات فنی هیچ یک از دو فبلت هوآوی میت 9 و هوآوی میت 9 پرو به طور رسمی توسط شرکت هوآوی تایید نشده‌اند و در حال حاضر تنها تیزر مربوط به کنفرانس اختصاصی این شرکت در روز سیزدهم آبان ماه منتشر شده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟