اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل الو
گوگل دو روز دیگر اپلیکیشن رقیب تلگرام را عرضه می‌کند!
طبق ادعای آقای ایوان بلاس (Evan Blass) صاحب حساب کاربری Evleaks@ در شبکه اجتماعی توییتر، به احتمال زیاد گوگل اپلیکیشن پیام رسان گوگل الو (Google Allo) را دو روز دیگر و در سی و یکم شهریور ماه عرضه می‌شود!

گوگل در کنفرانس گوگل آی/او (Google I/O) امسال در مورد موضوعات مختلفی صحبت به میان آورد. در این بین دو اپلیکیشن اختصاصی با نام‌های گوگل الو (Google Allo) و گوگل دو (Google Duo) توجه افراد علاقمند به دنیای تکنولوژی را جلب کردند. گوگل در جریان کنفرانس آی/او امسال تنها به معرفی این دو اپلیکیشن پرداخت و از زمان انتشار و عرضه آن‌ها صحبتی به میان نیاورد. اپلیکیشن گوگل الو در واقع اپلیکیشن پیام‌رسان اختصاصی گوگل است که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. این اپلیکیشن به احتمال زیاد رقیب اصلی و بسیار جدی برای سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان موجود نظیر تلگرام، واتس‌آپ، وایبر وغیره می‌شود.

گوگل الو

در سمت مقابل اپلیکیشن گوگل دو با هدف برقراری تماس ویدئویی توسط گوگل طراحی شده است. این اپلیکیشن طی ماه می (May) به طور رسمی منتشر شد و استقبال پرشوری از آن صورت پذیرفت. هم اکنون اپلیکیشن گوگل دو بیش از 100 میلیون مرتبه از گوگل پلی استور (Google Play Store) دانلود شده است که این آمار به وضوح محبوبیت این اپلیکیشن را نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی

دانلود کنید: Google Duo محبوب‌ترین اپلیکیشن چت تصویری اندروید

گوگل هنوز اپلیکیشن پیام‌رسان اختصاصی خود یعنی گوگل الو را عرضه نکرده است. چند روز پیش بود که شایعاتی در مورد احتمال انتشار این اپلیکیشن طی هفته جاری به گوش رسید. حال آقای ایوان بلاس که منبع شناخته شده‌ای در زمینه فاش‌سازی اطلاعات پیش از موعد حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود، اشاره داشته که گوگل در روز بیست و یکم ماه سپتامبر مصادف با سی و یکم شهریور ماه به طور رسمی عرضه اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل الو را آغاز می‌کند!

گوگل الو

با توجه به پتانسیل بالایی که اپلیکیشن گوگل الو دارد، بسیاری از کارشناسان معتقدند که این اپلیکیشن می‌تواند به جایگزین تمام و کمالی برای سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان کنونی نظیر تلگرام، وایبر، لاین، واتس‌آپ و غیره تبدیل شود. اپلیکیشن گوگل الو با دستیار اختصاصی گوگل همگام‌سازی می‌شود. هنوز شرکت گوگل زمان دقیق انتشار اپلیکیشن گوگل الو را مشخص نکرده است. اپلیکیشن گوگل الو هم اکنون در گوگل پلی استور موجود بوده اما امکان دانلود این اپلیکیشن وجود ندارد. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روز سی و یکم شهریور ماه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گوگل الو

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟