قبل از این که روبات‎ها انسان را در مسابقات ورزشی شکست دهند آنها را آزمایش کنید
تمرین تنیس با یک روبات پرنده ماهر
اگر از علاقمندان بازی تنیس هستید و در تمرینات خود به دنبال کمک بیشتری نسبت به ماشین پرتاب توپ می‌گردید، باشگاه ورزشی زنجيره‎ای لوکس Virgin Active به کمک شما آمده است. آنها روبات پرنده‎ای را طراحی کرده‎اند که پرتاب‎های ضربه راکت شما را از بالا دریافت می‎کنند و شما می‎توانید بدون نیاز به هم بازی روی ضربات تمرینی خود کار کنید.

1606683296_1_0.gif

در واقع هر گونه تلاش برای ادغام UAV‎ها با تمرینات ورزشی باعث خواهد شد تا هماهنگی بین فناوری و ورزش گسترش بیشتری پیدا کند. این روبات پرنده تنیس‌باز می‎تواند به سرعت توپ‎های پرتاپ شده در مسیرهای مختلف را دریافت کرده و آنها را دوباره به جهت بازیکن پرتاب کند. این روبات پرنده همچنین به یک دوربين رو به پایین 4K مجهز شده است تا به مربیان اجازه دهد وضعیت بدنی و تکنیک بازی بازیکنان را تحت نظر داشته باشند.

آیا این یک دستگاه ابداعی کاملا جدید است؟ در واقع خیر، این همان روبات پرنده تجاری مدل  DJI Phantom 3 است که روی آن برچسب Virgin Active خورده است. البته این دستگاه یک گام فراتر از یک روبات پرنده معمولی است و می‎تواند توپ‎ها را دریافت کرده و آن را با سرعت‎ها و زوایای مختلف به شیوه بازیکنان حرفه‎ای شبیه سازی کرده و به سمت بازیکن پرتاب کند. این روبات پرنده در زمین‎های تنیس Virgin Active واقع در نورث‎وود آزمايش شده است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟