دیگر جزئیات از شکار لحظات شما فرار نخواهد کرد
معرفی یک دوربين مافوق حرفه‎ای صد مگاپیکسلی
گرفتن عکس با دقت بالای 60 مگاپیکسل معمولا به ترفندهايي مثل گرفتن چندین عکس به طور همزمان نیاز دارد. اما شما با سیستم دوربين XF 100MP جدید شرکت Phase One دیگر نیازی به استفاده از ترفند نخواهید داشت.

1606683296_1_0.gif

همانگونه که از نام آن مشخص است، سخت‌افزار به کار رفته در این دوربين از یک سنسور CMOS تکامل یافته 100 مگاپیکسلی (توسعه یافته توسط سونی) بهره می‌برد که در هر عکس‎برداری میزان فوق‌العاده زیادی از جزئیات را ذخيره می‎کند. علاوه بر این، اگر شما همچنان فیلم‎برداری را ترجيح مي‎دهيد از خروجی حاصل از این دوربين بسیار خشنود خواهید شد.

این اولین سنسور CMOS است که رنگ 16 بیتی دقیق‎تر را توليد می‎کند، و Phase One وعده داده است که شما تصاویر طبیعی‎تری را نسبت به دوربين‎های 14 بیت به دست خواهید آورد. از آنجا که این دوربين قادر به تولید تصاویر شفافی از ISO 50 تا ISO 12,800 است، دیگر نیازی نیست که در محیط‎هایی با نور ایده‎ال عکاسی کنید.

XF 100MP از هم اکنون قابل خریداری است، هر چند امکان خرید آن حتی برای خیلی از حرفه‎ای‎ها هم چندان میسر نیست. با قیمت 48,990 دلاری این دوربين، خرید آن تنها مناسب عکاسان فوق حرفه‎ای و شرکت‎های تجاری سطح بالایی است که تک تک جزئیات موضوعات هر عکس برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. مطمئنا شما نیز با مشاهده عکس‎های با کیفیت استفاده شده در تبلیغات و مجلات از مزایای این دوربين بهره مند خواهید شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟