مجموعه‌ای از بهترین اپ‌ها برای گوشی آیفون
بهترین اپ‌های 2018 برای آیفون و iOS که حتما باید تست کنید
در این مقاله نگاهی داریم به‌بهترین اپ‌های 2018 برای آیفون یا iOS که حتما باید تست کنید. اگر گوشی آیفون دارید این مطلب را از دست ندهید.

1606683296_1_0.gif

آن‌چه باعث می‌شود یک سیستم‌عامل کیفیت بالایی داشته باشد در دسترس بودن با کیفیت‌ترین اپ‌های موجود برای آن سیستم‌عامل خاص است. برای سیستم‌عاملی که محبوبیت زیاد و رتبه بالایی داشته باشد، اپ‌های گوناگون و متنوعی وجود دارد که امکانات و ویژگی‌های اضافه‌ای را به‌کاربران ارائه می‌دهند. کاربران آیفون باید از این بابت به‌خود ببالند زیرا سیستم‌عامل این نوع دستگاه‌ دارای بیشترین تعداد اپ‌های با کیفیت در بازار اپ است.

در این مطلب، برخی از بهترین اپ‌های دو ماه اخیر که حتما باید آن‌ها را روی گوشی خود نصب و تست کنید گردآوری شده است. با ماه همراه باشید.

1- 1Password

آیا شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که چندین اکانت دارند و به‌خاطر سپردن گذرواژه تمام آن‌ها برای‌تان مشکل است؟ این مسئله تقریبا برای همه دردسرساز است. شاید یکی از بهترین راه‌کارهای موجود برای رفع این مشکل اپ 1Password است. بعد از این‌که تنظیمات گذرواژه اپ‌ها را داخل این اپ انجام دادید کافی است تنها یک گذرواژه را به‌خاطر داشته باشید. پس، همین حالا این برنامه را دانلود و نصب کنید و از سادگی مدیریت گذرواژه‌ها لذت ببرید.

2- لیفت (Lyft)

این فرصت به‌وجود آمده که کم هزینه‌ترین سرویس تاکسی را پیدا کنید. این اپ را نصب کنید و با استفاده از آن بهترین و ارزان‌ترین سرویس تاکسی را از بین سرویس‌دهندگان مختلف انتخاب کنید.

 

مطلب پیشنهادی

8 روش کارآمد برای کاهش مصرف شارژ باتری آیفون 8 و 8 پلاس
چگونه از خالی شدن زود هنگام شارژ آیفون 8 و 8 پلاس جلوگیری کنیم؟

3- Instapaper or Pocket

خیلی سریع و آنی از جزئیات تمام اخبار دنیا باخبر شوید. حتی از تجربه پیدا کردن بهترین خبرها لذت ببرید. قابلیت نوتیفیکیشن و فیدهایی که داخل این اپ گنجانده شده کار به‌روزرسانی آخرین خبرها را ساده و آسان کرده است.

4- دارک اسکای (Dark Sky)

اگر مدت‌هاست دنبال اپی هستید که گزارش‌های هواشناسی را دقیق و کامل در اختیارتان بگذارد Dark Sky را تست کنید. با این اپ می‌توانید گزارش بسیار دقیقی از وضعیت آب‌وهوای منطقه‌ای که مشخص می‌کنید به‌دست آورید. یکی از جالب‌ترین جنبه‌های کار با این اپلیکیشن UI فوق‌العاده آن است. استفاده از آن را از دست ندهید.

 

مطلب پیشنهادی

با یکی از این سه روش به‌راحتی قفل گوشی آیفون را باز کنید
اگر رمز عبور گوشی آیفون را فراموش کرده‌اید

5- اسپاتیفای (Spotify)

با استفاده از اسمارت‌فونی که در دست دارید هر فایل موسیقی که دوست دارید را پیدا کنید و به‌آن گوش دهید. خیلی راحت وارد اسپاتیفای شوید و نام آهنگی که می‌خواهید گوش کنید را جستجو کنید. هیچ آهنگی را از دست ندهید و از گزینه‌هایی که به‌شما معرفی می‌شود لذت ببرید.

6- اورنوت (Evernote)

یک یادداشت کوتاه از مهم‌ترین نکاتی که به‌ذهن‌تان می‌رسد داشته باشید. هر نوع مدیا، تکست یا فایلی که می‌خواهید را داخل این نوت‌ها قرار دهید. یکی از خوبی‌های این اپ، پشتیبانی چندین سیستم‌عامل از آن است و می‌توانید به.‌راحتی از روی دستگاه‌های مختلف به داده‌های سینک شده دسترسی داشته باشید.

 

7- پریسما (Prisma)

اگر دنبال افکت‌های فیلتر فوق‌العاده برای عکس‌های خود هستید زیاد خودتان را درگیر تست اپ‌ها و ابزارهای مختلف نکنید. در پریسما لاگین کنید تا از انواع افکت‌های بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

8- سویفت‌کی (Swiftkey)

یکی از بهترین اپ‌های کیبورد که به‌دلیل ویژگی‌هایی که به‌کاربران ارائه می‌دهد طرافداران زیادی بین توسعه دهندگان سیستم‌عامل دارد. این اپ را به‌عنوان کیبورد دستگاه خود تنظیم کنید تا متوجه تفاوت آن با اپ‌های مشابه دیگر بشوید. ویژگی سوایپی که در داخل این برنامه تعبیه شده یکی از روان‌ترین فانکشن‌هایی است که برای این کیبورد ارائه شده است.

 

مطلب پیشنهادی

چرا ال‌جی وی 30 از آیفون 10 (ایکس) بهتر است؟ + عکس
به جای آیفون ایکس گوشی ال‌جی وی 30 را بخرید!

9- پیک‌فایندر (PeakFinder)

از محیط اطراف‌تان پانوراما بگیرید تا متوجه فوق‌العاده بودن این برنامه بشوید. توجه ویژه این اپ روی کوه‌نوردانی است که می‌خواهند هنگام کوه‌نوردی با استفاده از اسمارت‌فون از مناظر اطراف‌شان تصویربرداری کنند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر soheil
soheil

برای Dark Sky لینگ گروه موسقی رو گذاشتید. لینک درست این هست.

https://itunes.apple.com/us/app/dark-sky-weather/id517329357?mt=8