17/05/1396 - 14:35
معرفی محصولات شبکه، انتقال دیتا و مراکز داده دتوایلر در ایران
در سمینار معرفی محصولات شبکه ، انتقال دیتا و مراکز داده DÄTWYLER، مدیران ارشد بانک ملت، مدیران فناوری اطلاعات کشور و همچنین شرکت‌های مطرح و صاحب نام در زمینه فناوری اطلاعات از جمله اندیشه نگار پارس ، ایز ایران و صنام و . . . حضور داشتند.

در ابتدای سمینار آقای مهندس صادق زاده، مدیر عامل شرکت راهبری صنایع بهساز، به معرفی مختصر شرکت و فعالیت‌های آن و همچنین ارتباط چندین ساله با شرکت Datwyler پرداخت. پس از آن آقای مولر مدیر عامل شرکت دتوایلر به معرفی شرکت Datwyler  سوئیس پرداخت و نسبت به زمینه‌های فعالیت این شرکت در ایران، با توجه به توان فنی و مالی شرکت‌های راهبری صنایع بهساز و گسترش ارتباطات و اطلاعات رایانه ای خاورمیانه، ابراز امیدواری نمود.


وی در پایان به پروژه های شاخصی که در جهان از این برند استفاده کرده‌اند اشاره نمود.

سپس آقای عاصم احمد عیسی شدید، مدیر خاور میانه شرکت دتوایلر به معرفی بیشتر شرکت و محصولات آن پرداخت و از مزایای حضور این برند در ایران، علاوه بر کیفیت  به ارائه 25 سال Waranty و خدمات پس از فروش و همچنین عدم وجود محصولات تقلبی این برند معتبر اروپایی در ایران اشاره نمود.

يونس شانجاني، مدير بازرگاني شركت راهبری صنايع بهساز از دیگر سخنرانان بود و به  تاکید مدیران این شرکت سوئیسی بر همراهی صد درصدی مشاوران، طراحان و نصابان این شرکت با مشتریان خود اشاره داشت و گفت که به همین دلیل آموزش پرسنل، شرکا و حتی مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده‌اند.

از مهمترین پروژه‌های انجام شده با محصولات دتوایلر می‌توان به سایت جیحون بانک ملت و همچنین توسعه دیگر سایت‌های این بانک اشاره کرد که در زمینه فناوری اطلاعات کشور جایگاه بسیار بالایی دارد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟