آن‌که هدیه داد و آن که هدیه گرفت
27/11/1395 - 15:15
اعلام نتایج قرعه‌کشی جوایز «تو ویژه هستی ...»
تنها گذشت دو -سه ساعت زمان، پس از اعلام شروع برنامه «تو ویژه هستی» کافی بود تا دریابیم که جای هدیه‌دهنده و هدیه گیرنده عوض شده است...

قرار بود که سایت شبکه به مناسبت رایگان کردن PDF شماره 189 ماهنامه شبکه به صورت کامل، هدایایی را به قید قرعه به تعدادی از مخاطبان خود بدهد. شرکت‌هایی نیز در این کار سایت شبکه را یاری کردند.  اما تنها گذشت دو سه ساعت زمان، پس از اعلام این برنامه در ساعت هشت صبح روز پانزدهم بهمن، کافی بود تا دریابیم که جای هدیه‌دهنده و هدیه گیرنده عوض شده است. آن که هدیده می‌داد شما بودید و آن‌که هدیه می گرفت ما! به جرات می‌توانیم بگوئیم در هیچ دوره‌ای در تاریخ 20 ساله مجله و 13 ساله سایت شبکه، در یک زمان، اینچنین مورد لطف و حمایت مخاطبان خود قرار نگرفته بودیم. صدها پیام مهرآمیز و نوازش‌گر از میان هزاران نفری که در این برنامه مشارکت کردند، قوت قلبی دوچندان به ما داد تا مسیری را که آغاز کرده‌ایم، با گام‌های استوارتری ادامه دهیم. امیدواریم در فرصتی دیگر که زیاد دیر نخواهد بود، بخش‌هایی از این پیام‌ها را منتشر کنیم.

خوشبختانه، هدف اصلی از این برنامه که سنجش میزان استقبال از فایل PDF شماره 189 مجله بود، تا به اینجا تا حدود زیادی محقق شده است.  

 

هدف نهایی

سال قبل نیر ماهنامه شبکه فایل‌های PDF سه شماره خود را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان گذاشت.هدف نهایی شبکه از این کار این است که طیف مخاطبان خود را به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد، بی آن که مجبور به مصرف کاغذ بیشتر و وارد کردن آسیب بیشتر به محیط زیست شود.

بدون تردید این آغاز راه است. بر اساس میزان حمایت مخاطبان در طرح سال قبل و همچنین نتایج نظرخواهی در نمایشگاه الکامپ امسال، و نتایج این طرح، حمایت مخاطبان شبکه تا اینجا چنان بود که ما را برای ادامه راه و انتشار نسخه‌های بیشتر به صورت رایگان، برای طیف وسیع‌تری از خوانندگان ترغیب کرده است. 

 

هنوز هم «تو ویژه هستی»

پس همچنان تو ویژه هستی... منتظر باش!

 

                          اسامی برندگان جوایز «تو ویژه هستی»

 

ایسوس

نظر شما چیست؟