طی مراسمی در دانشگاه صنعتی شریف
از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شریف قدردانی شد + اسامی و عکس
در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شریف که به مناسبت هفته پژوهش و با حضور وحید احمدی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم و محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد؛ از پژوهشگران، طرح‌ها و مراکز پژوهشی برتر دانشگاه در 12 بخش تجلیل شد. اسامی تجلیل‌شدگان در برخی از بخش‌ها را بخوانید.

در این مراسم  به پاس خدمات ارزنده و ماندگار در توسعه پژوهش و فناوری در دانشگاه با اهدای تندیس  ازمسعود تجریشی و مجید دهبیدی‌پور تقدیر ویژه شد. در بخش برگزیدگان حوزه فناوری و ارتباط با صنعت از علی منصورپزشک به عنوان پژوهشگر برگزیده، علی ملکی به عنوان پژوهشگر جوان برگزیده و از فرزاد تهامی به عنوان پژوهشگر برگزیده در حوزه توسعه فناوری تجلیل شد. همچنین به لحاظ انجام حجم فعالیت‌های صنعتی، از مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته، دفتر خدمات فناوری توسعه محصول صنعتی شریف و دفتر خدمات فناوری توسعه سامان‌های نوین انرژی (توسان) شریف تقدیر شد.

علاوه بر این، طرح پوشش‌های آبگریز نانو به عنوان طرح برگزیده برنامه تجاری‌سازی دانشجویی «ترب»، موتور جستجوی هوشمند خرید به عنوان استارت‌آپ برگزیده شریف و نیز شرکت مدیریت و مهندسی ایده انرژی نارین به عنوان واحد فناور برگزیده مرکز رشد در بخش برگزیدگان مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته تقدیر شدند. در بخش تقدیر از یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان دانشگاه نیز حسام‌الدین ارفعی از دانشکده فیزیک، محمود فتوحی فیروزآباد از دانشگاه مهندسی برق و محسن اصغری از دانشکده مهندسی مکانیک با تندیس و لوح سپاس دریافت کردند.همچنین در حوزه روابط بین‌الملل از محمدمهدی نایبی به عنوان پژوهشگر برگزیده در این حوزه و در بخش تالیف کتاب از شهریار کابلی و هاشم اورعی به عنوان مولف برگزیده دانشگاه در حوزه کتاب به زبان خارجی و سیدتقی اخوان‌نیاکی به عنوان مولف برگزیده دانشگاه در حوزه کتاب فارسی تجلیل شد.

در بخش پژوهشگران برگزیده دانشکده‌ها نیز از نظر عملکرد پژوهشی 12 پژوهشگر برتر تجلیل شد:
بیژن رشیدیان (دانشکده مهندسی برق)، نظام‌الدین مهدوی‌امیری (دانشکده ریاضی)، حبیب باقری (دانشکده شیمی)، سهیلا یغمائی (دانشکده مهندسی شیمی و نفت)، سیدتقی اخوان‌نیاکی (دانشکده مهندسی صنایع)، علی پاک (دانشکده مهندسی عمران)، نیما تقوی‌نیا (دانشکده فیزیک)، حسین اسدی (دانشکده مهندسی کامپیوتر)، محمد‌بهشاد شفیعی (دانشکده مهندسی مکانیک)، خطیب‌الاسلام صدرنژاد (دانشکده مهندسی و علم مواد)، کاظم هجران‌فر (دانشکده هوافضا) و ایوب ترکیان (پژوهشگر برگزیده واحدهای پژوهشی دانشگاه)، 12 پژوهشگر برتر دانشکده‌ها بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش پژوهشگران و مولفین شایسته تقدیر، از محمدسعید سیف از دانشکده مهندسی مکانیک، محمدرضا سلطانی از دانشکده مهندسی هوافضا، حمیدرضا مداح‌حسینی از دانشکده مهندسی و علم مواد، علی مدی از دانشکده مهندسی برق، مسعود مفید از دانشکده مهندسی عمران و محمدرضا هرمزی‌نژاد از دانشکده شیمی به عنوان پژوهشگر شایسته تقدیر و از محمود حصارکی و مسعود نیلی نیز به عنوان مولف شایسته تقدیر با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد. همچنین در این دوره از مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شریف، دومین جایزه پژوهش‌یاری جواد موفقیان به مجید حاجی‌حسینی از دانشکده مهندسی مکانیک همراه با تندیس و لوح تقدیر اعطا شد.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟