پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران از ایده‌های فناورانه اساتید حمایت می‌کند
هدف از تاسیس پارک‌های علم‌و‌فناوری در ایران، حمایت از ایده‌های نوآورانه و تبدیل آنها به کسب‌و‌کارهای سود‌آور است. از زمان راه‌اندازی پارک‌های علم‌و‌فناوری تاکنون، طرح‌های زیادی که پیش از آن فقط روی کاغذ پیاده‌سازی شده بود، عملیاتی شده‌‌اند. در همین راستا، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اعلام کرده که از ایده‌های قابل تبدیل به کسب‌وکارهای فناورانه و دانش‌بنیان اعضای هیأت علمی و اساتید حمایت می‌کند.

برهمین اساس و در راستای حمایت از ایجاد کسب‌وکارهای فناورانه منتج از فعالیت‌های علمی در دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از اعضای هیأت علمی علاقه‌مند که دارای ایده‌های قابل تبدیل به کسب‌وکارهای فناورانه و دانش‌بنیان هستند، دعوت کرده تا برای تکمیل فرم‌های تقاضای عضویت در برنامه شکوفایی پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران اقدام کنند.

هدف این برنامه حمایتی، کمک به تبدیل ایده‌های اثبات شده (به لحاظ امکان‌پذیری فنی و توجیه بازار) به نمونه محصول/خدمت قابل ارائه به بازار است. پس از خاتمه و ایجاد شرکت از سوی همکاران هسته، از خروجی‌های موفق این برنامه در قالب برنامه رشد، حمایت‌های بعدی صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی stp.ut.ac.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۴ -۸۸۲۲۰۷۰۰ داخلی ۱۵۴ تماس بگیرند.

ایسوس

نظر شما چیست؟