با حمایت سامسونگ ایران
برندگان سومین جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس معرفی شدند
سومین دوره مسابقات «جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس» با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. در این دوره از رقابت‌ها، سامسونگ ایران علاوه بر تامین نمایشگرهای مورد نیاز گیمرها، به نفرات برگزیده جوایز ارزشمندی اهدا کرد. جام سومبا با حمایت سامسونگ ایران، مرکز رسانه‌های دیجیتال، شبکه ملی فرهنگ، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ورزات ورزش و جوانان و چند شرکت دیگر برگزار شد.

1606683296_1_0.gif

در سومین دوره «جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس» که در تابستان ۹۵ برگزار شد، شرکت‌کنندگان در دو بخش تیمی و انفرادی در هشت بازی رایانه‌ای با حریفان خود به رقابت پرداختند و نفرات برگزیده هر بازی در مسابقه‌های کشوری در مهر ۹۵ مسابقه‌های فینال را برگزار کردند تا تکلیف رتبه‌های اول تا سوم مشخص شود. تمامی مانیتورهای مورد استفاده در این دوره از رقابت‌ها، مانیتورهای ۲۷ اینچ خمیده سامسونگ بودند.

ماهنامه شبکه: برندگان سومین جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس معرفی شدند

بازی‌های امسال جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس در دو بخش تیمی و انفرادی و روی دو پلتفرم کنسول بازی Xbox و رایانه‌ دسکتاپ برگزار شد و در آن شرکت‌کنندگان در ۸ هشت بازی فیفا ۲۰۱۶ (FIFA)، پرو اولوشن ساکر ۲۰۱۶ (PES)، ارتش‌های فرازمینی (ET Armies)، جنگ در خلیج عدن، شتاب در شهر۱، کانتر (Counter Strike: Global Offensive)، دوتا ۲ (DOTA 2)، لیگ آو لجندز (League of Legends) با یکدیگر به رقابت پرداختند. نزدیک به ۳ هزار بازیکن رایانه‌ای از سراسر کشور  برای شرکت در جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس و رقابت با حریفان خود ثبت‌نام کردند. مرحله مقدماتی در ۳۴ مرکز در کشور و به صورت سراسری برگزار شد تا قهرمان هر منطقه راهی مسابقات فینال شود. مجتمع کوروش میزبان مسابقه‌های فینال این هشت بازی رایانه‌ای بود.

ماهنامه شبکه: برندگان سومین جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس معرفی شدند

در روز اختتامیه نفرات و تیم‌های اول تا سوم جوایزی را از سامسونگ‌ ایران و برگزارکنندگان جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس دریافت کردند. نفرات اول و دوم بازی‌های انفرادی از سامسونگ ایران مانیتورهای ۲۷ اینچ خمیده و نفرات سوم مدل صفحه تخت همین مانیتورها را به عنوان جایزه دریافت کردند. ضمن اینکه این شرکت به نفرات اول مسابقه‌های فیفا ۲۰۱۶ و پس ۲۰۱۶ علاوه بر مانیتور ۲۷ اینچ، دو عدد گوشی گلکسی A5 نیز هدیه داد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟