از مهرماه طرح جمع‌آوری کالای قاچاق از مغازه‌‌ها آغاز می‌شود!
غلامرضا حسن‌پور، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان در نشست خبری این سازمان با استناد به اطلاعات دریافتی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آغاز طرح جمع‌آوری کالای قاچاق از مغازه‌ها را اول مهرماه 95 اعلام کرد. وی همچنین از آسیب‌های احتمالی وارده به اصناف بر اثر اجرای این طرح ابراز نگرانی کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: "عزم ما برخورد قضایی است؛ اما ما به دنبال آن هستیم که با اجرای این طرح به اصناف کشور ضربه نخورد و ما از آنها دفاع می‌کنیم و این اجازه را نمی‌دهیم که در وضعیت رکود بازار آنها دچار مشکل شود.  این برنامه باید با حوصله پیش رود تا حداقل آسیب به اصناف کشور وارد شود و همچنین از مرزها جلوی واردات کالای قاچاق به کشور گرفته شود تا هرگز این کالاها به کشور نیاید."

مطلب پیشنهادی

مستر کارت تکذیب کرد: در ایران هیچ فعالیتی نداریم!
"سیث آیزن" سخنگوی مستر کارت اعلام کرد؛

به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به سوالی در خصوص حضور بسیج اصناف در بازارها و پاساژها گفت: "بسیج اصناف معتقد است که بانوان تا حد ممکن باید به سمت تولیدات خانگی بروند که این موضوع توسط بسیج و وزارت صنعت پیگیری می‌شود. حضور بانوان در صحنه عرضه هر چقدر کمتر باشد شانیت آنها بیشتر حفظ می‌شود و نباید از روابط عمومی و جلوه‌گری آنها استفاده شود. بسیج با حضور در پاساژها به دنبال مانع‌تراشی بانوان در مغازه‌ها نیست بلکه می‌خواهد با تشکیل شورایی در پاساژ‌ها و مراکز خرید به این قشر کمک کند. در صورتی که مغازه‌داری به بانوان فروشنده خود دیکته کند که به چه شکلی لباس بپوشند یا اینکه حقوق‌های ناچیزی مانند 200 تا 300 هزار تومان برای آنها در نظر بگیرد، ما از حقوق بانوان دفاع می‌کنیم."

 

ایسوس

نظر شما چیست؟