قرعه‌کشی جشنواره پاندا
اهدای جوایز به خریداران محصولات خانگی «ضدویروس پاندا»
شرکت ایمن رایانه پندار اعلام کرد طرح هدایای ویژه خریداران محصولات خانگی پاندا که از ماه مبارک رمضان آغاز شده است، تا روز ولادت امام رضا ادامه دارد. هدایای این جشنواره یک سفر دو نفر به مشهد مقدس و پنج عدد پاوربانک است که در روز 24 مردادماه قرعه کشی و روز بعد اهدا خواهد شد.

رضا وطن‌خواه مدیر محصولات خانگی ضدویروس پاندا ضمن اعلام خبر زمان قرعه‌کشی گفت: "به‌زودی خبرهای مرتبط با نسخه جدید پاندا بر روی سایت‌های شرکت و عاملین فروش قرار می‌گیرد و در شهریورماه طرح‌های جدیدی برای همکاران و نمایندگان محترم فروش خواهیم داشت. محصولات خانگی ضدویروس پاندا 2017 بزودی در سایت جهانی رونمایی می‌شود و بلافاصله پس از رونمایی جهانی، نسخه‌های جدید تمامی محصولات پاندا قابلیت ارتقاء رایگان به نسخه 2017 را خواهند داشت."

اهدای جوایز به خریداران محصولات خانگی "ضدویروس پاندا" 25 مردادماه

وطن‌خواه افزود" "همچنین در پایان شهریورماه همکاران و نمایندگان فعال ضدویروس پاندا مورد تقدیر قرار می‌گیرند و به کاربران پاندا معرفی خواهند شد. رونمایی رسمی محصولات در ایران منوط به اجازه رسمی از طرف شرکت پانداسکیوریتی اسپانیا است که در اطلاعیه رسمی اعلام می‌شود و تا قبل از آن، تمامی مشترکین می‌توانند برای بهره‌مندی از محصول 2017 با لایسنس نسخه 2016 به پایین، نسخه جدید از نرم‌افزار مورد نظر را دانلود نمایند."

 

ایسوس

نظر شما چیست؟