15/09/1400 - 20:20
آغاز ثبت نام آزمون ارشد 1401
ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از 16 آذر آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. در ادامه به شرایط ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 اشاره شده است.

1606683296_1_0.gif

تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401

 ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401  از سه‌شنبه مورخ 16 آذربه مدت یک هفته منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1401

  • به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1401 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غيردولتی و همچنين دانشگاه آزاد اسلامی و بيست و هفتمين المپياد علمی- دانشجويی كشور می‌رساند با توجه به نكات ذيل و همچنين در نظر داشتن شرايط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شركت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند.

شرايط ثبت‌نام‌ در آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1401

  • ثبت‌نام برای آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1401 از روز سه‌شنبه مورخ 1400/9/16 آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ 1400/09/23 پايان می‌پذيرد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق درگاه اطلاع رسانی اين سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

متقاضیان ضمن اطلاع از شرايط عمومی و اختصاصی، مقررات وظيفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غيرايرانی و توضيحات مربوط به سهميه رزمندگان و ايثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شركت در آزمون)، در صورتی كه دارای شرايط مذكور باشند، می‌توانند حداكثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام در اين آزمون شوند. 

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1401

مراحل ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1401

مراحلی كه متقاضی بايد برای ثبت نام اقدام كند:

  1.  مراجعه به درگاه اطلاع رسانی اين سازمان به نشانی فوق برای خريد كارت اعتباری ثبت‌نام (سريال 12 رقمی) و دريافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره 1).  
  2.  تهيه فايل عكس اسكن شده متقاضی بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
  3.  آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام.
  4. -خريد كارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ 1.250.000 ريال (يک میلیون و دويست و پنجاه هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان. 
  5. - پرداخت هزینه خدمات ارسال پيام كوتاه به متقاضیان به مبلغ 12.000 دوازده هزار) ريال .
  6.  متقاضیانی كه علاوه بر رشته‌ انتخابی يا امتحانی اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شركت در رشته‌ امتحانی دوم هستند، ضرورت‌ دارد كه‌ كدرشته‌ امتحانی دوم را نيز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمايند. اين دسته از متقاضیان می‌بايست برای رشته امتحانی دوم يك‌ كارت اعتباری ديگر، به مبلغ 1.250.000 ريال (يک میلیون و دويست و پنجاه هزار)ريال علاوه بر كارت اعتباری اول خريداری نمايند.

** یادآوری1: متقاضیان ثبت‌نام و شركت در آزمون كدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) كه علاقه‌مند به شركت در گزينش رشته‌های تحصيلی دانشگاه پيام‌نور هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 200.000 (دويست هزار) ريال ديگر نيز برای اعلام علاقه‌مندی برای دوره مذكور، اقدام نمايند.

** یادآوری 2: متقاضیان ثبت‌نام و شركت در آزمون كدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) كه علاقه‌مند به شركت در گزينش رشته‌های تحصيلی مؤسسات آموزش عالی غيردولتی و غيرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 200.000 (دويست هزار) ريال ديگر نيز برای اعلام علاقه‌مندی برای دوره مذكور، اقدام نمايند.

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتی

به متقاضیان توصيه می‌شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس براساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی اين سازمان، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه ‌نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمايند.

 ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. بديهی است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارك متقاضی در صورت پذيرفته‌شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصيل متقاضی جلوگيری خواهد شد.

زمان توزيع كارت اينترنتی و محل آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1401

  • براساس برنامه زمانی پيش‌بينی شده آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1401 در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ 28 ، 29 و 1401/02/30 برگزار خواهد شد.
  •  متقاضیان لازم است از روز دوشنبه مورخ 1401/02/26 لغايت روز سه‌شنبه مورخ 1401/02/27 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.
  •  محل آزمون متقاضیان براساس استان و شهرستان مندرج در بند 38 تقاضانامه تعيين می‌گردد. لذا مقتضی است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.

 

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

  • متقاضیان درصورت لزوم می توانند سئوال يا سئوالات خود را با بخش پاسخگويی اينترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس https://request.sanjesh.org/ و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 در ميان بگذارند.

ایسوس

نظر شما چیست؟