ویرایش اطلاعات گزینش در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 99
11/06/1399 - 14:31
زمان دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی 99
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 خبر داد. در ادامه مطلب به زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی 99 و نحوه و زمان پرينت کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 99 اشاره شده است.

کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 99

  •  کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 99 از سه شنبه 11 شهریور ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی 99

  •  آزمون کاردانی به کارشناسی 99 که به دلیل شیوع کرونا ویروس به تعویق افتاده بود روز جمعه 14 شهریور ماه سال 99 برگزار می شود.
  • تعداد 22 هزار و 215 نفر داوطلب زن و 24 هزار و 482 نفر نیز داوطلب مرد در رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی 99 ثبت نام کردند.
  • ظرفیت پذیرش رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی 99 تعداد157 هزار و705  در رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیز 69 هزار و 995 اعلام شده است.
  • آزمون کاردانی به کارشناسی 99 نیز بر اساس پروتکل های بهداشتی آزمون های قبل برگزار خواهد شد.

نحوه و زمان پرينت کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 99

برگ راهنما براي داوطلبان كليه رشته­ هاي امتحاني با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً براي داوطلبان متقاضي رشته هاي با آزمون کاردانی به کارشناسی 99 از روز سه‌شنبه 99/06/11 براي مشاهده و پرينت بر روي سایت سازمان سنجش قرار مي‌گيرد تا متقاضیان شرکت در آزمون بتوانند با وارد كردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، كد رهگيري و يا نام و نام­ خانوادگي، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرينت آن اقدام نمايند.

داوطلبان براي پرينت کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 99 باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و نشاني تعيين شده بر روي کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شرکت در جلسه آزمون  کاردانی به کارشناسی 99 همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون و همچنين اصل کارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامي است. لذا کليه داوطلبان باید شخصاً براي پرينت کارت شرکت در آزمون اقدام نمايند.


 ویرایش اطلاعات متقاضی گزينش در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی  99

  •  كليه داوطلبان متقاضی گزينش در رشته های  بدون آزمون  کاردانی به کارشناسی 99 مي­توانند جهت مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي و كد رشته محلهاي انتخابي خود از تاریخ 99/06/11 لغایت 99/06/14 با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ويرايش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند.
  • پذیرش دانشجو در این رشته‌ها  صرفاً بر اساس سوابق تحصيلی (معدل كل مقطع كاردانی) صورت مي‌گيرد. لذا برای داوطلبانی كه در این رشته‌هاي امتحانی ثبت‌نام و انتخاب رشته نموده­اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.
  • در مجموع 46 هزار و 697 داوطلب در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 99 ثبت نام کردند.

ایسوس

نظر شما چیست؟