شارژ همزمان سه دستگاه
بهترین و قوی‌ترین شارژر لپ‌تاپ دنیا معرفی شد!
احتمالا شارژرهای لپ‌تاپ بزرگ‌ترین دردسر کارکنانی است که کار خود را در حرکت انجام می‌دهند؛ چرا که شغل‌های تعدیل‌پذیر و دورکاری به یک جزء جدایی‌ناپذیر از ادارات مدرن بدل شده است. به نظر می‌رسد شارژر Zolt آمده تا دنیا را برای این افراد شیرین کند.

1606683296_1_0.gif

همزمان با کاهش مصرف لپ‌تاپ‌ها در دوره‌های اخیر، ظرفیت باتری آن‌ها هم یا به منظور کوچک کردن ابعاد فیزیکی و یا به خاطر کاهش هزینه‌ها کم شده است. این به معنی دنبال کشیدن شارژر و همراه داشتن سیم برای پر کردن شارژ لپ‌تاپ است. تاکنون شارژهای یونیورسال (شارژرهایی که می‌توانند هر دستگاهی را شارژ کنند) گران و بزرگ و سنگین بودند.

شارژر لپ‌تاپ Zolt قصد دارد تا این مشکل را رفع کند. ادعا می‌شود که این شارژر قوی‌ترین شارژر لپ‌تاپ دنیا است و می‌تواند تا میزان چشم‌گیر 70 وات برق را از طریق سه پورت USB به یک لپ‌تاپ و دو دستگاه دیگر برساند. ظاهر هشت وجهی و دراز آن ممکن است با سلیقه همه جور در نیاید اما همین طراحی سبب می‌شود تا بتوانید براحتی آن را در دست بگیرید و دوشاخه قابل گردش آن این امکان را فراهم می‌کند تا این شارژ در هر فضای کم‌جایی جا بگیرد.

 این شارژر که از یک تحول انقلابی چیزی کم ندارد، بیش از 100 حق انحصاری را ثبت کرده است. برای نمونه، این شارژ برق ارسالی به هر یک از دستگاه‌های متصل را تنظیم می‌کند تا از سریع‌ترین زمان شارژ و طوالانی‌ترین عمر باتری اطمینان حاصل شود. تعجب‌آور است که این PSU نوزده ولتیِ 3.68 آمپری از اتصالات USP کلاسیک برای رساندن برق مورد مورد نیاز به لپ‌تاپ استفاده می‌کند. باکس همراه با آن یک کابل شارژ نسبتا بلند و 8 نوک universal PC دارد که 90 درصد دستگاه‌های بازار را پوشش می‌دهد.

اینتل، که علاقه‌اش به تجارت لپ‌تاپ بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همچنین Khosla Ventures، پشتیبانی خود را از این شرکت اعلام کرده‌اند. این دستگاه که در IFA 2015 در اروپا عرضه شده است اواخر همین امسال با قیمت 79.99 دلار در دسترس خواهد بود.

ایسوس

نظر شما چیست؟