11/07/1397 - 16:20
نوزدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات - تلکام 2018 افتتاح شد + عکس
نوزدهمین دوره نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی (تلکام 2018) صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

تلکام بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت مخابرات و ارتباطات ایران است. شرکت‌های ارائه‌دهنده تجهیزات و سرویس‌های اینترنت و شبکه، اپراتورهای مخابراتی، سرویس‌دهنده‌های باندپهن و رادیویی، شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های تولیدکننده برنامه‌های کاربردی و اپلیکیشن و بسیاری از شرکت‌های مرتبط را می‌توانید تا 27 مهرماه در این رویداد بزرگ از نزدیک ملاقات کنید.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌ رسانی که با نام ایران تله‌کام شناخته شده است از صبح امروز 11 مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه هر ساله در مهر ماه به منظور نمایش ظرفیت‌های کشور در صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی به صورت تخصصی برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال نیز توسط شرکت پالار سامانه با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهور اسلامی ایران و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعت برگزار می‌گردد.

در مراسم افتتاحیه تلکام 2018 آذری جهرمی وزیر ارتباطات از لززوم استفاده از فناوری اینترنت اشیا در کشاورزی کشور گفت و تنها راه نجات صنعت کشاورزی در شرایط کنونی را استفاده از صنایع و امکانات حوزه فناوری دانست.

جهرمی در ادامه افزود: کشور ما شرایط خاصی قرار دارد و استفاده از نیروی جوان و خلاق، کمک  بزرگی به صنعت فناوری در همین شرایط است.

در پایان وزیر ارتباطات از رونمایی26 دست‌آورد حوزه فناوری در تلکام 2018 خبر داد.
 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟