30/10/1396 - 16:10
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از مشاغل پر درآمد تا بازی تقلید
در هفته گذشته مطلب «شماره ویژه 200 ماهنامه شبکه منتشر شد» پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و مطالب آموزشی و کاربردی در رده بعدی پربازدیدهای سایت شبکه جای گرفتند. در ادامه مروری می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

1606683296_1_0.gif

شماره ویژه 200 ماهنامه شبکه منتشر شد

در شماره ویژه 200 ماهنامه شبکه دو پرونده ویژه: «سئو؛ پرواز با موتور جست و جو» و «مغزهای ماشینی؛ انسان یا برده؟» را مطالعه می‌کنید. در پرونده ویژه اول به بررسی عوامل موثر در سئو و ارتقای رنک سایت‌ها در موتورهای جست و جو پرداختیم و در پرونده ویژه دوم مشاهده می‌کنید که انسان‌ها حاضر هستند از همه چیز خود بگذرند اما در مقابل به درون مغز خود وارد شوند! همچنین در سایر فصل‌های این شماره مقالات جذاب و کاربردی دیگری را از دنیای علم و تکنولوژی خواهید خواند.

ادامه مطلب 


10 شغل پردرآمد حوزه فناوری اطلاعات در سال 2018

امروزه، میزان حقوق و دستمزد از فاکتورهای اصلی انتخاب شغل توسط افراد است. چون آن‌ها زندگی و اهداف خود را بر همین اساس برنامه‌ریزی می‌کنند. شاید شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهید بدانید پردرآمدترین شغل‌های دنیا کدامند. به تازگی لیستی از پردرآمدترین مشاغل حوزه فناوری اطلاعات در ایالات متحده آمریکا منتشر شده که 10 مورد از آن‌ها را عنوان می‌کنیم.

ادامه مطلب


بررسی کامل پورشه 718 کیمن مدل 2018 + گالری عکس

در این مقاله، خودروی جدید پورشه 718 کیمن مدل 2018 مورد بررسی قرار می‌گیرد. در حال حاضر، این خودرو در کنار مدل 911 از جمله مهم‌ترین مدل‌های این شرکت در بازار خودرو هستند.

ادامه مطلب


راهنمای خرید بهترین گوشی‌ پایین‌رده (بهمن 96)

به شخصه بسیاری از چیزهایی که در اینترنت می‌بینم را می‌خواهم! این مسئله فقط مختص گوشی نیست؛ اما بیشتر از هر چیزی دوست دارم گوشی‌ام را عوض کنم. در همین راستا، تصمیم گرفتم نگاهی عمیق به قیمت‌ها، امکانات و برترین گوشی‌ها در هر رده قیمتی داشته باشم تا اگر فرجی شد، از شر گوشی فعلی‌ام خلاص شوم. فعلا چون خیلی اوضاع مالی مساعدی ندارم، تصمیم گرفته‌ام با گوشی‌های ارزان شروع کنم؛ اما از آنجا که سایت قول مساعده داده است، در ادامه این مقالات به بررسی گوشی‌های بهتر هم خواهم پرداخت.

ادامه مطلب


پنج مزیت مهم شغل یک کارشناس کامپیوتر

آیا در جست‌وجوی یافتن شغل مناسب در بازار کار آی‌تی هستید؟ آیا دانشجو هستید و مایلید بدانید چه آینده شغلی در انتظارتان است و چگونه می‌توانید در این زمینه موفق باشید؟ آیا داوطلب کنکور ورود به دانشگاه هستید و می‌خواهید درباره بازار کار رشته کامپیوتر اطلاعاتی کسب کنید؟ در این مقاله و مطالبی که از این پس در ماهنامه شبکه و وب‌سایت آن در زمینه موفقیت شغلی کارشناسان کامپیوتر منتشر خواهد شد، قصد دارم از تجربیات خود در بازار کار طی 20 سال گذشته بنویسم. کانال تلگرامی مجله را دنبال کنید تا از جدیدترین مطالبی که در این زمینه و موضوعات مرتبط با آن منتشر می‌شود اطلاع پیدا کنید.

ادامه مطلب


چگونه بدافزارهای روی دستگاه‌های اندرویدی را پاک کنیم؟

چگونه می‌توانیم بدافزارهایی که روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده‌اند را تشخیص دهیم یا حتی پاک کنیم؟ در این مقاله ترفندهای ساده‌ای را در این خصوص به شما نشان می‌دهیم.

ادامه مطلب


چرا تلگرام از واتساپ بهتر است؟

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چرا اغلب کاربران (حداقل در داخل ایران) استفاده از تلگرام را به استفاده از واتساپ ترجیح می‌دهند؟! ما در این مقاله قصد داریم به این سوال مرموز پاسخ دهیم و دلایلی را عنوان کنیم که ثابت می‌کنند تلگرام از پیام رسان واتساپ بهتر است.

ادامه مطلب


راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های زیر 800 هزار تومان هوآوی

اگر بودجه‌ای در حدود 800،000 تومان داشته باشید، شرکت هوآوی گوشی‌های متعددی دارد که می‌توانید برای خرید هر یک از آن‌ها را انتخاب نمایید. در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی‌های زیر 800 تومان هوآوی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ادامه مطلب


گشت و گذاری تصویری: نگاهی به جذاب‌ترین محصولات در نمایشگاه CES 2018

همه ساله، در ابتدای سال نوی میلادی شاهد معرفی و عرضه جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها از سوی شرکت‌های مختلف تولیدکننده در نمایشگاه CES هستیم. اگرچه نمایشگاه امسال چند روزی است که کارش را به پایان برده است با این حال شاید بد نباشد که یکی از گالری عکس‌های این آخر هفته با شبکه با را به آن اختصاص بدهیم. پس با سایت شبکه همراه شوید تا با هم نگاهی داشته باشیم به برخی از جالب‌ترین محصولات در CES 2018.

ادامه مطلب


بازی تقلید: زندگی ناتمام نابغه‌ای که بازی را تمام کرد

فیلم «بازی تقلید» یک درام کم‌نظیر و زندگی‌نامه‌ای از آلن تورینگ، پدر علم کامپیوتر است. تورینگ یک دانشمند و شخصیت برجسته بود که امروزه بیشتر از هر چیزی او را با آزمون تورینگ می‌شناسند. آزمونی که افراد را در تشخیص ماشین یا انسان واقعی دچار تردید می‌کند.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟