06/01/1403 - 18:39
لیست بهترین سرورهای مجازی اروپا
اگر به‌دنبال این هستید از خدمات میزبانی استفاده کنید باید بهترین سرورهای مجازی اروپا را برای خود تهیه کنید. سرورهای مجازی را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای گوناگون دانست. با استفاده از یک سرور مجازی کاربردهای زیادی نصیب شما می‌شود.

1606683296_1_0.gif

به‌طور مثال، این قابلیت را دارید که روی یک سرور مجازی انواع وب‌سایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی را راه‌اندازی کنید. سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که چرا باید از سرورهای اروپا استفاده کنیم. در پاسخ باید گفت که سرورهای اروپا کیفیت بیشتری را ارائه می‌دهند.

البته هرکدام از سرورهای آسیا و اروپا مزایا و معایب خاص خود را دارند. اگر می‌خواهید از بهترین سرورهای مجازی برای کاربردهای گوناگون استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که تا انتهای این مطلب آموزشی همراه ما باشید.

سرور مجازی چیست؟

قبل‌از این‌‌که بهترین سرورهای مجازی اروپا را باهم بررسی کنیم، بهتر است با سرورهای مجازی‌شده آشنا باشید. سرور مجازی را با نام VPS یا همان Virtual Private Server نیز می‌شناسند. این سرور فوق‌العاده کاربردی با کمک تکنولوژی‌های مجازی‌سازی روی سرورهای فیزیکی راه‌اندازی می‌شود.

یکی از بهترین این تکنولوژی‌ها KVM بوده و قدرت بالایی در این کار به شما ارائه می‌دهد. تمامی ویژگی‌های این سرور همانند یک سرور فیزیکی است؛ دسترسی به روت، قابلیت ارتقا منابع و دسترسی‌های امنیتی در این سرور وجود دارد؛ اما به‌دلیل محدود بودن منابع سخت‌افزاری قیمت آن پایین‌تر است.

بهترین سرورهای مجازی اروپا چیست؟

گفتیم که مدل‌های بسیار زیادی از سرور مجازی اروپا درزمینه هاستینگ وجود دارد. هرکدام از این سرورها ویژگی‌های خاصی را دارا هستند. اگر به‌دنبال خرید برترین سرورهای مجازی اروپا هستید، به شما سرورهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

سرور مجازی فنلاند

یکی از برترین سرورهای مجازی اروپا که می‌توانید آن را با قیمتی عالی خریداری کنید، VPS فنلاند است. اگر به فکر خرید VPS فنلاند هستید باید ابتدا با ویژگی‌هایی که درون این سرور وجود دارد آشنایی داشته باشید. فنلاند یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که از اینترنت فوق‌العاده عالی برخوردار است.

بهترین دیتاسنترهای این کشور در شهر هلسینکی قرار گرفته‌اند. شما این قابلیت را دارید تا با پرداخت هزینه‌ای مناسب به‌صورت ماهیانه از دیتاسنترهای هتزنر فنلاند بهترین سرور مجازی را خریداری کنید. در اکثر این سرورها از حافظه NVMe استفاده‌شده که باعث افزایش چشم‌گیر سرعت آن شده است.

سرور مجازی فرانسه

مدلی دیگر که در میان بهترین سرورهای مجازی اروپا وجود دارد، سرور مجازی فرانسه است. امروز افراد و شرکت‌های زیادی به‌دنبال خرید VPS فرانسه هستند. باید گفت که این سرور عالی از آپتایم 99 درصدی برخوردار بوده و در آن از سریع‌ترین حافظه‌های NVMe استفاده‌شده تا سرعتی عالی به شما ارائه دهد.

مهم‌ترین خدماتی که در کنار این سرور عالی به شما ارائه می‌شود، ارائه یک آی پی اختصاصی و ثابت، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته هستند که ارزش خرید این سرور از دیتاسنترهای OVH فرانسه را افزایش می‌دهند.

سرور مجازی آلمان

اگر به‌دنبال خرید برترین سرورهای مجازی اروپا هستید و می‌خواهید در یک کشور محبوب و پیشرفته این سرور را خریداری کنید، پیشنهاد ما خرید سرورهای مجازی آلمان هستند. اگر در زمینه هاستینگ و سرورها دانشی اولیه داشته باشید می‌دانید که بهترین دیتاسنترهای دنیا در آلمان قرار گرفته‌اند.

بزرگ‌ترین دیتاسنتر دنیا که در آلمان قرار گرفته، دیتاسنتر هتزنر یا Hetzner است. در صورتی‌که از سرورهای این دیتاسنتر استفاده کنید، بهترین خدمات آنلاین نصیب شما می‌شوند. سرورهای سریع، بهترین تکنولوژی‌های مجازی‌سازی و سریع‌ترین رم‌ها و هاردها از مهم‌ترین ویژگی‌های این دیتاسنتر هستند.

سرور مجازی هلند

اگر با کشور هلند آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که یکی از بهترین شبکه‌های اینترنت اروپا در این کشور قرار دارد. به دلیل وجود زیرساخت‌های عالی شبکه در هلند، دیتاسنترهای قدرتمندی مانند لیزوب، ورلد استریم و نووگارا در آن قرار گرفته‌اند.

برای این‌‌که به بهترین سرورهای مجازی اروپا دسترسی داشته باشید باید از سرورهای این کشور استفاده کنید. هلند بهترین خدمات هاستینگ را در اروپا ارائه می‌دهد؛ زیرا هم سرورهای باکیفیتی دارد و هم قیمت آن‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند.

کاربردهای VPS

سوال بسیار مهمی که شاید ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کند این است که چه کاربردهایی برای VPSها وجود دارد. قبل ‌از خرید بهترین سرورهای مجازی اروپا بهتر است کاربردهای آن‌ها را بررسی کنید. این کاربردها عبارت‌اند از:

راه‌اندازی دیتابیس و وب‌سایت

یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که با استفاده از VPS اروپا نصیب شما می‌شود این است که شما قابلیت راه‌اندازی دیتابیس و وب‌سایت‌های گوناگونی را دارید. در واقع برای این کار استفاده از هاست نیز می‌تواند کاربردی باشد.

اما باید به این نکته توجه کنید که منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزارهاست بسیار محدود بوده و دسترسی‌های کاربردی را به شما نمی‌دهد. به همین دلیل برای سایت‌های حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود که از برترین سرورهای مجازی اروپا استفاده کنید. این سرورها سرعت بالایی در پردازش به شما ارائه می‌دهند.

تغییر آی پی

از دیگر کاربردهای جذابی که با خرید بهترین سرورهای مجازی اروپا نصیب شما می‌شود، تغییر آی پی است. به‌احتمال زیاد تا به‌‌حال شده برای استفاده از خدمات بین‌المللی به‌دلیل ایرانی بودن آی پی تحریم‌شده باشید. برای این‌‌که توانایی دورزدن این محدودیت‌ها را داشته باشید، پیشنهاد می‌شود که از سرورهای مجازی استفاده کنید.

 پس‌ از این‌‌که یک سرور مجازی در دیتاسنترهای اروپایی خریداری کردید، این سرورها به شما یک آی پی اختصاصی می‌دهند که با کمک آن قابلیت اتصال به شبکه اینترنت آن کشور را خواهی داشت.

چه نکاتی در انتخاب بهترین سرورهای مجازی مهم است؟

قبل ‌از این‌‌که نسبت به خرید برترین سرورهای مجازی اروپا اقدام کنید، بهتر است نکاتی را برای خرید VPS بررسی کنید. VPSها دارای مدل‌های مختلفی هستند که هرکدام ویژگی‌هایی را به شما ارائه می‌دهند. از مهم‌ترین معیارهایی که باید برای خرید آن‌ها در نظر داشته باشید موارد زیر را باید بررسی کرد:

  • موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر سرور
  • منابع سخت‌افزاری مانند میزان رم، هسته‌های پردازنده و فرکانس و فضای ذخیره‌سازی
  • زیرساخت شبکه مانند پهنای باند، ترافیک ماهانه، سرعت شبکه
  • خدمات پشتیبانی از سرور و بک‌آپ‌گیری داده‌ها به‌صورت هفتگی

سرور مجازی اروپا با سرور مجازی آسیا و امریکا چه فرقی دارد؟

سوالی که بسیاری از افراد دررابطه‌با برترین سرورهای مجازی اروپا پرسیده‌اند این است که چه تفاوت میان VPSهای اروپا، آسیا و آمریکا وجود دارد؟ باید گفت که در موارد مختلفی این سرورها باهم متفاوت هستند. از انواع سرورها گرفته تا خدمات ارائه‌دهنده.

اما مهم‌ترین تفاوتی که در آن‌ها قابل ‌مشاهده است، سرعت انتقال شبکه آن‌ها به کاربر است. هرچه دیتاسنتر از شما دورتر باشد، سرعت انتقال داده آن به شما و کاربرانتان کمتر خواهد شد. به همین دلیل است که سرورهای آسیا مانند سرورهای ایران سرعت بیشتری نسبت به سرورهای اروپا و آمریکا دارند.

جمع‌بندی

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از خدمات آنلاین بهره ببرید، خرید بهترین سرورهای مجازی اروپا است. به‌احتمال زیاد با سرورهای مجازی آشنایی داشته باشید. یک سرور مجازی یا همان VPS نوعی سرور است که با کمک ابزارهایی مانند KVM روی سرور فیزیکی راه‌اندازی‌شده است. هزینه آن نسبت به سرور فیزیکی اختصاصی کمتر بوده و دسترسی روت و اختیار کامل سرور را به شما ارائه می‌دهد.

باید گفت که مدل‌های گوناگونی از سرورهای مجازی وجود دارند که در سرورهای مختلف راه‌اندازی شده‌اند. سرورهای مجازی اروپا را می‌توان بهترین آن‌ها دانست؛ زیرا هم در دیتاسنترهای عالی میزبانی می‌شوند و هم کیفیت بالایی در پردازش و خدمات پشتیبانی دارند. شما قادر هستید بهترین سرورهای مجازی را از ایرانیکارت با قیمت عالی و خدمات منحصربه‌فرد تهیه کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟