تازه های شبکه
روتر جدید شیائومی برای بازار هند
شرکت چینی شیائومی بیشتر با گوشی‌های هوشمند و گجت‌هایش در بازارهای جهانی معروف است. به‌علاوه، این شرکت به‌خاطر تولید محصولات باکیفیت اما ارزان شهرت دارد. شیائومی برای بازارهای خود ازجمله چین و هند روترهای بی‌سیم نیز تولید می‌کند.

1606683296_1_0.gif

Mi Router 3C جدیدترین روتر بی‌سیم و هوشمند این شرکت است که راهی بازار هند خواهد شد. این روتر به چهار آنتن خارجی مجهز شده است که به‌گفته شیائومی هریک از این آنتن‌ها از مدارهای PCB اختصاصی بهره برده است و دو کانال ارسال و دو کانال دریافت اطلاعات دارند. این تعداد آنتن‌ خارجی برای یک روتر بی‌سیم ارزان به قیمت زیر ۲۰ دلار مزیت بزرگی است. این روتر از ۶۴ مگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و حداکثر سرعت آن ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه روی استاندارد 802.11n است.

شیائومی می‌گوید این روتر می‌تواند به طور هم‌زمان ۶۴ دستگاه متصل به وای‌فای را مدیریت و پردازش کند. از این تعداد دستگاه، ۲۰ دستگاه برای کارهای پردازشی و ۴۴ دستگاه برای مصارف اینترنت اشیا هستند. شیائومی برای این روتر از یک اپلیکیشن مخصوص به‌نام Mi Wi-Fi نیز رونمایی کرده است که امکان مدیریت تنظیمات روتر از راه دور را فراهم می‌کند. طراحی روتر Mi Router 3C بسیار ساده و زیبا است و فقط از دو درگاه شبکه اترنت و یک درگاه WAN سود می‌برد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟