بکارگیری باتری‌های L شکل در آیفون‌های اپل
ظرفیت باتری آیفون‌های 2018 اپل افزایش چشمگیری پیدا می‌کند!
ظاهرا شرکت اپل قصد دارید با پیاده‌سازی دقیق‌تری یک طراحی نوآورانه باتری در آیفون‌های 2018 خود، ظرفیت باتری این محصولات را به شکل چشمگیری افزایش دهد و به نوعی معضل شارژدهی باتری آیفون‌ها را برطرف سازد. با سایت شبکه همراه باشید.

چندی پیش اشاره کردیم که ظاهرا اپل در سال 2018 از سه آیفون رونمای خواهد کرد یکی از آن‌ها به نمایشگری 6.5 اینچی مجهز شده و آیفون ایکس پلاس نام می‌گیرد! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خبر به مطالعه مقاله "اپل سال آینده آیفون ایکس پلاس را معرفی می‌کند + عکس" بپردازید.

در گزارش قبل صحبت‌هایی در مورد اندازه و نوع صفحه نمایش سه آیفون اپل به عمل آمده بود، اما گزارش جدیدی در مورد باتری آیفون‌های سال 2018 منتشر شده که به مراتب جالب توجه است. بنا به این گزارش شرکت اپل در سال 2018 ظرفیت باتری آیفون‌هایش را به شدت افزایش می‌دهد و برای عملی کردن این مسئله از باتری‌های L شکل بهره خواهد گرفت که هم اکنون در آیفون 10 یا ایکس هم از آن استفاده شده است.

اگرچه باتری L شکل آیفون 10 در مجموع ظرفیت 2716 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند، اما ظاهرا اپل در تلاش است با طراحی دقیق‌تر آیفون‌های سال 2018 خود و استفاده بهتر از فضای گوشی، ظرفیت باتری آن‌ها را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. بنا به این گزارش باتری آیفون 5.8 اینچی و OLED سال 2018 اپل احتمال افزایش ظرفیت تا 3000 میلی آمپر ساعت را دارد.

نسخه‌های مجهز به نمایشگر  6.1 اینچی TFT و 6.5 اینچی OLED آیفون‌های 2018 اپل هم به ترتیب از باتری‌هایی با حداکثر ظرفیت 2950 الی 3400 میلی آمپر ساعت بهره‌مند می‌شوند. اگرچه اپل هنوز در رابطه با این موضوع و افزایش ظرفیت باتری آیفون‌هایش هیچ صحبت رسمی را به میان نیاورده است، اما بعید نیست که با توجه به استفاده از باتری L شکل در آیفون 10، اپل این ایده را در سال 2018 بیش از پیش تکمیل نموده و به شکل کارآمدتری آن را در آیفون‌های آینده‌اش پیاده‌سازی کند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟