دوست‌داران ویندوزفون منتظر S8 ویندوزی نباشند!
سامسونگ: نسخه ویندوز گلکسی S8 عرضه نمی‌شود
سامسونگ به صورت رسمی در بیانیه‌ای عنوان کرد که نسخه Microsoft Edition یا مبتنی بر سیستم عامل ویندوزموبایل گوشی گلکسی اس 8 را روانه بازار نمی‌کند. این خبر برای دوست‌داران ویندوزفون‌ها اصلا خبر خوبی نیست. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مدت کوتاهی پس از معرفی و عرضه گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ شایعات زیادی در مورد احتمال عرضه نسخه مجهز به سیستم عامل ویندوزفون آن منتشر شد. طبق این گزارش‌ها گفته می‌شد که سامسونگ قصد دارد ضمن همکاری با مایکروسافت نسخه‌ای از پرچمدارش را با تجهیز به سیستم عامل ویندوزفون روانه بازار کرده و آن را "Galaxy S8 Microsoft Edition" بنامد. اما به نظر می‌رسد که این شایعه صحت نداشته باشد!

سامسونگ به طور رسمی در بیانیه‌ای اظهار داشت که نسخه Microsoft Edition گوشی گلکسی اس8 وجود خارجی ندارد! بنابراین به نظر می‌رسد که شایعات پیش از این صحت نداشته باشند. البته با این حال گوشی گلکسی اس 8 دو (Galaxy S8 Duo) همچنان با نصب برنامه‌های پیش‌فرضی همچون وان‌درایو، کورتانا، اوت‌لوک و آفیس از سوی مایکروسافت استور به فروش خواهد رسید. بخش اصلی بیانیه سامسونگ به شرح زیر بوده است:

"گوشی‌های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 از طریق فروشگاه آنلاین مایکروسافت و دیگر خرده فروش‌ها عرضه شده است. با خرید این محصولات از مایکروسافت استور یا فروشگاه مایکروسافت، کاربران می‌توانند مجموعه‌ای از ابزارهای اختصاصی این شرکت را در اختیار داشته باشند. این ابزارها برای افرادی که تا حدی با گوشی خود اقدامات بیزینسی و کاری انجام می‌دهند مناسب هستند، اما با این حال هیچ محصولی با لقب Galaxy S8 Microsoft Edition وجود خارجی نداشته و ندارد!"

بنابراین دیگر نباید منتظر عرضه گلکسی اس 8 سامسونگ یا نسخه پلاس این گوشی با تجهیز به سیستم عامل ویندوزموبایل باشیم. این خبر احتمالا برای طرفداران سری ویندوزفون‌های مایکروسافت به هیچ وجه خبر خوبی نخواهد بود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟