یک فبلت 6 اینچی مقرون به صرفه
فبلت جدید اوپو F5 با دوربینی قدرتمند معرفی شد + عکس
شرکت اوپو دیروز از یک فبلت جدید با نام اختصاصی اوپو F5 رونمایی کرد که کیفیت عملکرد مطلوبی داشته و قیمت بسیار عالی را ارائه می‌کند. از اینرو لازم دانستیم در یک مقاله کوتاه مشخصات این فبلت را با شما همراهان همیشگی سایت شبکه اشتراک گذاری کنیم. با ما همراه باشید.

اوپو از شرکت‌های چینی تولید و عرضه کننده اسمارتفون است که گاها محصولات بسیار جالب و با کیفیتی را با قیمت عالی روانه بازار می‌کند. اوپو F5 دقیقا یکی از این محصولات است که دیروز توسط کمپانی مذکور رونمایی شد. گوشی اوپو F5 با از صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل بهره می‌برد و نمایشگر آن در دو سمت حاشیه ندارد و بسیار زیبا طراحی شده است.

تراشه بکار رفته در این گوشی، تراشه هلیو پی 23 مدیاتک است. دستگاه از نظر ظرفیت رم و حافظه داخلی شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه پایه‌ای آن از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد و نسخه برتر آن به رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی مجهز است. البته هر دو نسخه فبلت اوپو F5 با از اتصال رم میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنند.

باتری فبلت مذکور ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعتی دارد و سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب است. اما یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت فبلت اوپو F5 با مربوط به دوربین آن می‌شود. شرکت اوپو از یک سنسور دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت زیباسازی چهره مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد که AI Beauty نام دارد. شرکت اوپو اشاره داشته که قابلیت مذکور سبب می‌شود کاربران بتوانند از 200 قابلیت ترمیم چهره مختلف برای زیباسازی عکس‌های سلفی خود استفاده کنند.

دوربین اصلی فبلت اوپو F5 هم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است که چراغ LED اختصاصی دارد. پیش‌فرض فبلت مذکور از هم اکنون آغاز شده و قیمت آن فقط 308 دلار در نظر گرفته شده است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟